de huisarts durfde mij deze pil niet voor te schrijven na de bevalling, omdat ik ondanks volledige bv na 5 weken weer ongi werd en gelijk een regelmatige cyclus had. volgens haar is de cezarette minder betrouwbaar dan de combinatiepil.
ik had zelf ontzettend last van mijn borsten door de oestrogenen in de 'normale' pillen en heb jaren deze pil gehad! (zit alleen progestageen in oid). Ik ben nooit zwanger geraakt met normaal innemen.
Ik heb 'm ook, maar ik ben niet echt tevreden. Hij zal vast veilig zijn (sowieso kan ik nog geen gemeenschap hebben, doet zeer ) maar ik wordt gewoon ongesteld met de Cerazette. De gyn had gezegd dat dit mogelijk is maar als je je bedenkt dat ik PCO heb en cyclussen van meestal 100-120 dagen en nu in 3,5 maand tijd al 6 keer ongesteld ben geweest...... Beetje vervelend als ik eerlijk ben. Ook ben ik heel veel misselijk sinds ik deze pil slik, komt dit iemand bekend voor?
Ik heb ook cerazette geslikt, maar niks geen problemen mee hoor ! T enige vervelende is dat ik wel menstruatie had tijdens deze pil en met de gewone pil niet...voor de rest niet misselijk en nergens pijn aan. En uiteraard niet zwanger geworden..
Ik heb deze ook geslikt en voelde me ook soms zwanger....ook vaker getest idd.... Ik werd dus niet ongi maar of dat door de pil ofdoor de bv kwam weet ik dus niet. Nu wacht ik wel een tijd voordat ik weer iets van een pil ga slikken!! En idd deze pil moet op hetzelfde tijdstip worden geslikt!!
Ik heb even een vraagje aan de cerazette gebruiksters. Hoe moet je deze ook alweer slikken? Daarmee bedoel ik; moet je er een week mee stoppen, of weer gelijk met een nieuwe strip beginnen? Ik heb deze pil de vorige keer tijdens mijn BV-periode ook gebruikt, maar dacht dat ik toen gewoon gelijk met een nieuwe strip moest beginnen. Hoe doen jullie dat?
je moet er geeen week mee stoppen, gewoon doorslikken, altijd. Ik heb ook nooit bloedingen gehad gedurende de tijd dat ik deze pil slikte.
er is niets mis met de betrouwbaarheid van deze pil, anders zou het aangegeven staan in de bijsluiter. Je moet hem wel doorslikken, geen stopweek houden en misschien nauwkeuriger innemen dan een andere pil.
Klopt geen stopweek maar achter elkaar door slikken, en ook proberen elke dag min of meer op dezelfde tijd te slikken.
Rotpil!!!! Ik ben ermee gestopt. Ik had erge migraine aanvallen, continu krampen in baarmoeder, in liezen, misselijk, en ben nu voor de 2de keer in 1 maand heftig ongi! Wat een rotpil, zeg! Ben tussendoor ff gestopt en ja hoor...klachten verdwenen. Toen weer begonnen en hoppa...klachten kwamen vrijwel direct terug.
p.s. en ja, je voelt je continu zwanger door deze pil, had ik ook!! erg op zwangerschap lijkende symptomen!
Dus het zwanger voelen kan door die pil komen? Wij willen over een mnd of 2 voor de 2e gaan, er lagen nog 2 strips cerazette die ik over had van toen ik nog bv gaf. Dacht dan slik ik die, maar nu 3 weken verder voel ik me zoooooo raar. tijdens deze maand al veel meer zin in seks, en nu heb ik echt het gevoel zwanger te zijn.
ik slik deze pil ook, heb ook het gevoel weer zwanger te zijn constant mentruatie krampen duizelig af en toe hoofdpijn en misselijk pfffff. soms denk ik ga ff een testje halen, maar zo te lezen hoort het er eingelijk bij met deze pil :x en niet te vergeten, ben zooooo chagerijnig als de pest kan echt niks hebben, maar dit speelt nu al 3 weken terwijl ik al 3 maandjes eraan ben, dus de twijfel slaat soms wel toe. morgen toch maar ff testje halen. gr kreeft
Fijn te lezen dat ik niet de enige ben, . Dat stelt me ergens wel gerust. Tenzij je test straks positief is, haha.. Ik kan nog niet testen maar we zien het wel allemaal. Ik heb ook menstruatie krampen, voel mijn baarmoeder heel goed zitten, terwijl ik dat nooit heb. Veeeeel witte afscheiding ook opeens. maar dan voel ik aan mijn sinds-de-bosrtvoeding-ieniemini-borstjes en denk ik weer oke, het zal wel meevallen met zwanger zijn.
testen meiden wie weet, maar heb vaker gedacht ook zwanger te zijn terwijl ik deze pil slikte maar wie weet!!