Soms zie je wel eens van die schattige foto's van kindjes die mama's borst beethouden tijdens het drinken, helaas gaat het er bij ons niet zo rustig aan toe. Arend trekt wel eens de haren uit zijn hoofd tijdens het drinken! Of hij duwt zijn vingers in zijn eigen oog! En als hij dat niet doet, is hij wel wild in de rondte aan het maaien met zijn 'vrije' arm. Wat doen jullie kindjes allemaal?
Bij ons hebben ze vanaf het begin eigenlijk altijd mijn borst vast gehouden, en lagen dan wat te duwen/kneden/knijpen/aaien (net zoals bijv. een babypoesje doet) maar af en toe ook wel een blauwe plekken op mn borsten omdat ze iets te hard velletjes knepen . De laatste tijd zit Malou steeds met haar handje richting mijn mond te duwen, probeert haar handje in mijn mond te stoppen. En Ruben trekt eigenlijk altijd aan zn eigen oortje (dus als ie een flapoor krijgt geef ik de bv de schuld ). Eigenlijk zijn ze best rustig aan de borst moet ik zeggen, maar ook de rest van de dag zijn het geen druktemakers.
Jelte legt vaak zijn hand over de mijne als ik mijn borst ondersteun, 's avonds krijg ik altijd zijn duim. *zwijmel*
Mijn borst fungeert als trommel, de krasjes staan in mijn decolleté. En hij begint aan mijn kleding te frummelen. Vooral mijn lichtblauwe herinneringbandje aan mijn beha is favoriet.
bij ons ook zo Cookie! Ik kijk ook altijd vol verbazing naar die rustige babietjes. Inderdaad: aan eigen haren trekken, aan mijn haren trekken. wild aan mijn kleren plukken en rondzwaaien met armen, en wrijven in zijn ogen als ie moe is.
Hier ook heel rustig ... handjes op mijn borst, of zachtjes masseren, krabbelen in mn decollete en de laatste tijd ook steeds vaker dr handje richting mijn gezicht/in mijn mond (maar of dat bewust is?). Of ze houdt mijn vinger(s) stevig vast
Gewoon vreselijk rukken aan mijn haren....dat ik nog haar heb is echt een wonder... Heb ook nog eens krul in mijn haar waarhij dan helemaal verstrikt in raakt en daarna dus lekker begint te trekken, tranen springen wel eens in mijn ogen. Maar hij drinkt dan wel lekker .
Sam is dus een van die babietjes die heeeel rustig en stil ligt. Hij beweegt bijna niet. Houdt wel vaak mijn hand vast of vinger die ondersteunt! Verder heeft hij zijn oogjes dicht of ligt heel dromerig te kijken!
Aan mijn moedervlek peuteren (niet leuk) met mijn ketting spelen (wel leuk) en slaan als het niet snel genoeg gaat (mag ze niet van me) vooral dat slaan doet ze steeds vaker en steeds harder, dus nu stop ik met voeden als ze begint te slaan.
hahaha leuk die verhalen Gyano legt meestal zijn handje op zijn oogje en tuttelt met een plukje haar , kneed mijn tiet totdat de nageltjes er diep instaan en de laatste week steekt hij ook nog eens zijn duim in de mond tijdens het voeden maar het leukste vind ik nog altijd als hij dan even losschiet : dan maakt hij van die leipe geluiden en dan gaat dat gezichtje heel snel op en neer met de mond wagenwijd open <-- heerlijk is dat grtz Ramona
Marin is ook altijd druk aan het zwaaien, vaak trekt ze aan mijn lip, frunnikt aan mijn kleding, knijpt in mijn borst of zit aan mijn ketting. Groetjes Senna
Hier word geschopt met de benen, gemaaid met de armen, aan haren getrokken, mama word bekrast,ogen worden uitgestoken en af en toe word de tepel er af getrokken als Marijn iets achter hem hoort. Maar verder is BV erg leuk hoor. Alleen s'nachts ligt hij rustig te drinken met zijn hand op mijn hand of borst.
Zijn handje legt hij op mijn andere borst en met zijn votje wrijft hij tegen mijn been aan. En (wat mindere leuk is) mijn tepel heel strak vastgezogen in zijn mondje houden en dan met zijn hoofdje gaan schudden... Dan moet hij van mij onmiddelijk stoppen..
Met haar onderste handje doet ze meestal niets, soms wat met haar vingertjes bewegen, alsof ze piano speelt. Doordat mijn borst ervoor zit zie ik dit niet, maar mijn vriend wel, hij vindt het 'Zoooo lief!'. Met haar bovenste handje doet ze soms hetzelfde, vaak zwiert ze ermee alsof ze een dirigent is . Ook wordt er altijd wel geaaid en zachtjes gekneed. Als ze onrustig wordt, wordt er 'lekker' gekrabd of ze duwt zich met beide handen hard af . En vaak heeft ze haar handje ergens tussen mijn borsten en hangt dan vaak aan mijn t shirt of bh. Verder wordt er heel vaak gelachen, vaak terwijl ze nog half drinkt (dan zie ik het aan haar mondhoeken en ogen), soms laat ze even los en lacht dan. En soms begint ze opeens te brabbelen. Te vertellen hoe lekker de melk wel niet is denk ik . Haren trekken gebeurt hier niet, ik heb het veilig in een staart. Als ik mijn haar los heb doe ik het speciaal voor het voeden in een staart .
Als ik mijn haren in een staart doe dan blijft hij net zo lang maaien totdat hij haar heeft (ik heb het niet op één lengte. Anders moet mijn neus eraan geloven. Dat is ook geen pretje hoor
Gelukkig kan Eva nog niet bij mijn neus en mijn haar als het in een staart zit. Ik zal over een paar maanden wel anders piepen zo te lezen .