Ik weet niet zeker of het hier goed staat maar ik weet even niet waar ik het anders moet plaatsen. Maar ik vroeg me af of hier mensen zijn die hetzelfde hebben. En wat is daar mee gedaan? Ik ben oktober 2014 bevallen van een zoontje en erna BV gegeven tot hij een jaar was. In dat jaar ben ik 5 keer ongesteld geweest met tussenpozen van ongeveer 2 maanden. vanaf 12 maanden wilde de kleine niet meer aan de borst en heb nog tot dat hij 15 maanden was gekolfd. Hier ben ik eind januari mee gestopt. Ik gebruik geen AC maar heb ook maar heel zelden sex dus in mijn ogen niet nodig iets standaard te gebruiken. Maar nu komt het. Sinds de zomer voel ik mijn eisprong heel erg goed op zich niet rampzalig want paracetemol werkt goed. Alleen het wordt steeds heftiger, ben er al mee naar de HA geweest en die gaf me aan dat ik het nog een half jaar aan moet kijken en anders krijg ik een doorverwijzing naar de Gyn. Alleen ik moet nu komende week ongesteld worden en loop al 2 dagen met vreselijke buikpijn, echt niet te zuinig. Krampen alsof ik moet bevallen en ook echt een tijdje rust en dan weer enorme steken. Het voelt als flinke indalings-weeën. Gewoon echt niet grappig. Ik ga bijna aan mezelf twijfelen of ik niet gewoon zwanger ben, maar die kans is echt nagenoeg verwaarloosbaar. Heb na mijn laatste menstruatie geen sex meer gehad, en dat was een flinke menstruatie. Voor mijn zwangerschap was ik altijd vrij licht ongesteld, keurig oprijd en nooit geen problemen. In het ergste geval moest ik de eerste en soms tweede dag een paar keer een paracetmol nemen maar dat was alles.
Ik zou eens googelen op endometriose... Daarbij heb je veel menstruatiepijn en pijn bij ovulatie. Heb er geen ervaring mee maar moest meteen daar aan denken.