lekker dom ja ik weet het maar mijn vriend hebben nooit een condoom gebruikt.... ja eerste keer geprobeerd maar daar waren we al snel van genezen ligt het aan mij maar met condoom vind ik het vrijen helemaal niet zo intiem en lekker als met zo'n rubbertje
Ik vind het ook niet zo lekker als zonder rubber, maar aangezien ik nu nog medicijnen slik om van de ongie af te komen die ik al 3,5 maand heb, doen we het niet zonder (eigenlijk doen we helemaal niks, heb er echt geen zin in )
Ligt niet aan jou hoor Wij doen het ook nooit met condoom, bij exen ook nooit. Vind het zonder gewoon veel lekkerder, en mijn vriend ook! Maakt toch niks uit, zolang je allebei soa-vrij bent...
Ligt zeker niet aan jou! Sinds dat ik met de pil gestopt ben hebben we misschien de 1e 3-4 keer met condoom gedaan... Maar pff nu niet meer... We gokken erop en doen het gewoon 'voor het zingen de kerk uit gaan'..!
Ik snap niet waar mensen zo moeilijk over doen. Je voelt als vrouw echt het verschil niet hoor! Ik vind het hoogstens wat 'gladder' en dat glijdt alleen maar makkelijker ;P En gokken op voor het zingen de kerk uitgaan? Daar ga ik maar geen commentaar op leveren...
Daar ben ik het niet mee eens. Ik voel wel degelijk verschil. Geef mij maar zonder. Al heeft het wel zijn voordeel dat mijn vriend uit bed moet en niet ik.
jaaaaaaa sniffy das enige voordeel wat ik er aan kan bedenken hahaha maarre ik ben het zeker niet eens met je vlinder dat je als vrouw het verschil niet kunt voelen... ik voel namelijk echt wel het verschil van met of zonder condoom
Ik voel ook zeker wel het verschil. Je voelt er gewoon iets tussen zitten. Mijn mening is dat het een beetje 'neppig' voelt. Klinkt raar ik weet t maar kan het niet anders uitleggen.
Wij hebben ook van die super dunne condooms en zelfs dan voel ik veel verschil! Helaas moeten we nu wel aangezien ik vandaag mijn laatste pil in heb genomen.