gebruik condoom

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Iggylover, 22 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    lekker dom ja ik weet het :oops: maar mijn vriend hebben nooit een condoom gebruikt....
    ja eerste keer geprobeerd maar daar waren we al snel van genezen

ligt het aan mij maar met condoom vind ik het vrijen helemaal niet zo intiem en lekker als met zo'n rubbertje :(

2. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Ik vind het ook niet zo lekker als zonder rubber, maar aangezien ik nu nog medicijnen slik om van de ongie af te komen die ik al 3,5 maand heb, doen we het niet zonder (eigenlijk doen we helemaal niks, heb er echt geen zin in :( )

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ligt niet aan jou hoor ;)

Wij doen het ook nooit met condoom, bij exen ook nooit. Vind het zonder gewoon veel lekkerder, en mijn vriend ook! Maakt toch niks uit, zolang je allebei soa-vrij bent...

4. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ligt zeker niet aan jou!
    Sinds dat ik met de pil gestopt ben hebben we misschien de 1e 3-4 keer met condoom gedaan...
    Maar pff nu niet meer... We gokken erop en doen het gewoon 'voor het zingen de kerk uit gaan'..!

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik snap niet waar mensen zo moeilijk over doen. Je voelt als vrouw echt het verschil niet hoor! Ik vind het hoogstens wat 'gladder' en dat glijdt alleen maar makkelijker ;P En gokken op voor het zingen de kerk uitgaan? Daar ga ik maar geen commentaar op leveren...

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Daar ben ik het niet mee eens. Ik voel wel degelijk verschil. Geef mij maar zonder. Al heeft het wel zijn voordeel dat mijn vriend uit bed moet en niet ik. :p

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    jaaaaaaa sniffy das enige voordeel wat ik er aan kan bedenken hahaha maarre ik ben het zeker niet eens met je vlinder dat je als vrouw het verschil niet kunt voelen... ik voel namelijk echt wel het verschil van met of zonder condoom

8. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ik voel ook zeker wel het verschil.
    Je voelt er gewoon iets tussen zitten. Mijn mening is dat het een beetje 'neppig' voelt.
    Klinkt raar ik weet t maar kan het niet anders uitleggen.

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik voel echt geen verschil en mijn man bijna ook niet.
    wij hebben van die superdunne condooms.

10. keizerin

keizerin Niet meer actief

Wij hebben ook van die super dunne condooms en zelfs dan voel ik veel verschil!
    Helaas moeten we nu wel aangezien ik vandaag mijn laatste pil in heb genomen.

Deel Deze Pagina