Hoiii Allemaal! Ik heb de pil doorgeslikt en ben hierbij in de eerste week van mijn 2de strip 2 pillen vergeten en in de 2de week van de strip ook 2 pillen vergeten. Een week voordat ik mijn stopweek zou hebben verloor ik bruin bloedverlies en ben meteen gestopt met de pil, dus ik dacht dat dat kwam omdat ik de pil door had geslikt en een aantal pillen vergeten was, alleen het bruine bloedverlies hield 5 dagen aan waarna ik 2 dagen niets verloor en nu sinds 2 dagen tijdens het afvegen lichtroze bloed verlies en ook diarree heb. Ik heb afgelopen vrijdag getest maar dat was een negatieve test heb ik te vroeg getest? kan ik alsnog zwanger zijn? Ik hoop dat het een beetje duidelijk uitgelegd is en ik weet dat er al 100derden misschien wel 1000den dames zulk soort vragen stellen maar het is dan weer net even anders dan wat ik heb dus vandaar dat ik zelf even een nieuw onderwerp heb aangemaakt op dit forum. Groetjes
het feit dat je in de 2e week ook 2 pillen vergeten bent heb je een grote kans dat daarom de pil niet gewerkt heeft. Ik zou als ik jou was over een paar dagen nog eens testen...