kleine man is nu 1week en 3dagen oud en drinkt meer dan 400cc en dan heeft nog niet alle voedingen gehad en menneer blijft maar voeding vragen is dit wel goed ? lijkt net of hij een lintworm heeft hij heeft de heletijd honger wie helpt mij weet ff niet meer groetjes dani
Ik zou hem gewoon lekker laten drinken. Ik begrijp dat je kolft omdat je precies lijkt te weten hoeveel hij drinkt? Wanneer hij gewoon aan de borst drinkt weet je immers ook niet hoeveel hij drinkt, en aan borstvoeding zit geen maximale hoeveelheid zoals kunstvoeding dat wel heeft. Daarbij is hij nu 10 dagen, en das precies een leeftijd waar over het algemeen regeldagen bij de kleintjes gezien worden.
hoi, die hele kleintjes hebben soms ook meer zuigbehoefte dan dat ze honger hebben. ik zou proberen of hij ook tevreden is met je pink. als dat niet zo is, zou ik voeden zoveel als hij wil. kolf je dat je weet hoeveel hij drinkt? en hoe weet je dat 400 cc bv veel is? ik heb geen idee wat normaal is voor een baby van 1,5 week omdat ik nooit zag hoeveel ze dronk.
Bij bv mogen de kinderen zoveel drinken als ze willen. Mijn zoontje was ook wel eens teleurgesteld al ik hem van de borst afhaalde, maar ze kunnen ook blijven sabbelen. Mij is verteld dat je echt krachtige zuigbeweging moeten zien zo'n 7 keer per minuut en te vaak korte is gewoon zuigbehoefte. Gr Gaby