baby van 1/5 week hoeveel cc borstvoeding?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door danikrogt, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danikrogt

danikrogt Actief lid

13 nov 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    kleine man is nu 1week en 3dagen oud en drinkt meer dan 400cc en dan heeft nog niet alle voedingen gehad en menneer blijft maar voeding vragen is dit wel goed ? lijkt net of hij een lintworm heeft hij heeft de heletijd honger
    wie helpt mij weet ff niet meer

groetjes dani

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zou hem gewoon lekker laten drinken. Ik begrijp dat je kolft omdat je precies lijkt te weten hoeveel hij drinkt? Wanneer hij gewoon aan de borst drinkt weet je immers ook niet hoeveel hij drinkt, en aan borstvoeding zit geen maximale hoeveelheid zoals kunstvoeding dat wel heeft. Daarbij is hij nu 10 dagen, en das precies een leeftijd waar over het algemeen regeldagen bij de kleintjes gezien worden.

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hoi, die hele kleintjes hebben soms ook meer zuigbehoefte dan dat ze honger hebben. ik zou proberen of hij ook tevreden is met je pink. als dat niet zo is, zou ik voeden zoveel als hij wil.

kolf je dat je weet hoeveel hij drinkt? en hoe weet je dat 400 cc bv veel is? ik heb geen idee wat normaal is voor een baby van 1,5 week omdat ik nooit zag hoeveel ze dronk.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Lukt aanleggen niet? Dan hoef je je namelijk ook totaal geen zorgen te maken over de cc's!

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Zo heel veel is dat toch niet? Als je 8 voedingen van 50cc hebt, zit je daar al op.

6. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Bij bv mogen de kinderen zoveel drinken als ze willen.
    Mijn zoontje was ook wel eens teleurgesteld al ik hem van de borst afhaalde, maar ze kunnen ook blijven sabbelen. Mij is verteld dat je echt krachtige zuigbeweging moeten zien zo'n 7 keer per minuut en te vaak korte is gewoon zuigbehoefte.

Gr Gaby

Deel Deze Pagina