Ik gebruik nu één maand de cerazette. Ik kreeg na ongeveer twee weken bloedingen en hield ongeveer 1,5 week aan. Het was dus ook echt constant. Is dit ongesteldheid of doorbraakbloedingen? Ik ben namelijk zo stom geweest om de pil te vergeten (ongeveer 18 uur later dan normaal ingenomen) een dag nadat we weer voor het eerst seks hebben gehad. Dit was dus ook nog eens een keer twee weken na de eerste dag dat ik "ongesteld" was geworden. Alleen voordat ik zwanger was had ik altijd hele lange cyclussen. Ik geef wel volledige borstvoeding.
Het kan een doorbraakbloeding zijn. Maar als je twijfeld zou ik over enige tijd een zwtest doen. Hier nu 2 maanden aan de cerazette en al 4 doorbraakbloedingen gehad. Word er enorm chaggie van.
nu ook bijna 1.5 mnd aan de cerazette. 2 x doorbraakbloedingen gehad en af en toe gekleurd slijm. Maar heb wel het idee dat hij verder veilig is. Als je twijfelt kun je een testje doen. Maar de kans is niet zo heel erg groot hoor.
Hier ook veel gedoe gehad met cerazette, ik had constant spotting en verder doorbraakbloedingen. Ben er toen op aanraden van de gyn mee gestopt. Dus het kan van de cerazette zijn, maar alsje er onzeker van bent, gewoon testje doen!