Ik zit nu aan de 2e strip van de cerazette, en het viel mij van de week op dat ik een soort uitslag heb, je kunt het niet echt zien maar voornamelijk voelen het voelt als kippenvel op m'n benen en op m'n armen, ook bloed ik nog wat af en heb ik echt verschrikkelijke buikkrampen... Ik wil mijn Yasmin terug daar heb ik nooit problemen meegehad ondanks de controversie de laatste tijd met de yasmin ivm hogere kans trombose.
Misschien een allergie voor 1 van de bestanddelen?! Geef je (nog) borstvoeding? Zo ja, is dit de enige anticonceptiepil die je mag gebruiken, zo nee kun je terug naar je oude pil. Wel even overleggen met je huisarts. Als je geen borstvoeding geeft mag je zelfs de cerazette niet gebruiken, omdat ie dan niet betrouwbaar is.
Dat zou kunnen? Ik geef geen BV meer nee. Hier mag je wel de cerazette slikken zonder BV te geven, mensen met migraine met aura's, verhoogde kans op trombose e.d. en stevige rokers mogen geen combinatie pil slikken en zijn daardoor gedwongen tot mini-pil. De implanon nxt bevat ook geen oestrogeen.
Ik wil ook graag deze pil weer gaan slikken. Lijken me vervelende bijwerkingen. Is die uitslag niet van het ontzwangeren. Ik kreeg namelijk ook overal bultjes toen, heel gek.
Ik heb echt geen idee, ze zijn ook niet zichtbaar want ze zijn niet rood ofzo ik kan ze gewoon voelen als ik over m'n huid heen ga op m'n benen en armen echt heel vreemd! Denk alleen niet dat de buikpijn tijdens de ongi want de nawee'n na de bevalling deden minder pijn! Ik bel ze morgen wel gewoon op want heb het vrijdag al kort met de HA besproken, wilde het alleen nog even aanzien maar daar ben ik dus op terug gekomen want ik ben nu wel klaar met dat gebloed..
ik heb ook een poosje cerazette gebruikt (wegens bv), maar kreeg ook steeds krampen en tussentijdse bloedingen. De tussentijdse bloedingen werden steeds heviger en duurden steeds langer waardoor ik uiteindelijk soort van non-stop ongesteld was! De bultjes komen me niet bekend voor...
Ja dat ben ik dus nu ook en die krampen ik word er niet goed van! Hopelijk kan ik gewoon een recept ophalen en hoef ik er niet persee voor langs te komen ze zien me vaak genoeg!
Dat is vervelend! Ik heb cerazette ook gebruikt ivm migraine, hele fijne pil. Zo zie je maar dat het voor iedereen anders is. Nooit geen bloeding meer gehad. Gebruik je het al wel een tijdje? Soms moet je lichaam eraan wennen, ca 3 mnd. Anders lekker weer overstappen naar een pil waar je je goed bij voelt.