Cerclage erin wat nu? Ervaringen delen aub?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gebruiker123, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Termijn maakt zeker uit ja. Hier ook 1e x noodcerclage (21wkn) moest toen in het zkh blijven tot de bevalling maar ging eerder fout helaas door een infectie. Bij de preventieve mocht ik ook alles rustig aan doen.

Benieuwd waardoor jij buikpijn hebt vanwege eerdere cerclages?

2. Line85

Line85 Bekend lid

27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Hoi Allemaal, vandaag is er toch een cerclage geplaatst. Mn baarmoederhals was nog maar 14 mm. De operatie is goed gegaan maar ik verlies nog wel wat bloed. Hadden jullie dit ook? Hoop verder dat het nu goed blijft zitten tot 36 weken.

3. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Spannend allemaal!
    Hier ook zeker een dag bloedverlies gehad en daarna volgens mij nog wat dagen wat roze

Line85 vindt dit leuk.
  4. MDK

MDK Bekend lid

6 mei 2015
    644
    375
    63
    Vrouw
    Wat fijn dat de cerclage er zit en de operatie goed is verlopen! Hoef je in ieder geval niet meer in de stress te zitten over de lengte van je baarmoederhals (tenminste daar zou ik stress van krijgen)... ik heb ook wel wat bloedverlies gehad (de ene keer wat meer dan de andere keer, heb nu voor de 3e keer een cerclage); het ging altijd wel snel over. Volgens mij is het normaal, maar zou t even in de gaten houden en als je je zorgen maakt gewoon even contact opnemen met je gynaecoloog!

Ik hoop met je mee dat je zwangerschap verder voorspoedig verloopt... :)

Line85 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina