@Gummibeertje, M-ats is een snelle, eerst kon hij bijna niet wachten met geboren worden en nu begint meneer al aan zijn tandjes . Nu je hem mooi in een ritme hebt, kun je papa vanaf morgen mooi ook in dat ritme laten lopen .
10 liter!!!??? Waauw zeg, da's inderdaad vriendschap Moet je nog bijgeven buiten wat hij live drinkt nu? Veel ervaring heb ik niet met tandjes, maar bij mijn oudste was iedereen ervan overtuigd dat rond de 4 maanden het voor alle dagen was: duidelijk wit streepje onderaan, kwijlen in beekjes, constant wrijven op haar tandvlees met speeltjes... en ja, 7,5 maanden later zat dat tandje erdoor, hahaha Ik weleens gehoord dat hoe jonger het kind, hoe vlotter het tandje doorbreekt omdat het tandvlees dan nog zacht is. Mijn meisje knabbelt al een tijdje met haar tandvlees als ze brood - fruit - groenten krijgt en daar wordt het tandvlees stugger van. Ze hebben me daar bij de grote zus bang mee gemaakt, maar dat viel bij haar dus heel erg mee. Hoe dan ook: dat ze er vlug en probleemloos door mogen komen
Amai, Gummibeertje, jij hebt daar echt wel een voorlopertje hé, let maar op aan je 'boobs' nu dat de tandjes beginnen te komen Hier groeit ons madamke als kool, ze weegt 5.700gr en is 56cm, niet slecht voor 2 maand, ze zit ferm boven haar curve, op P90. Ondanks dat ze zo sukkelt met haar gezondheid ben ik super blij dat het zo goed doet. Liefs Linske
Amai zeg, wat een kleine reusjes allemaal Ik heb hier een klein ukkepukje zitten met 61cm en 6kg780 op 4 maand. Maar ja, de mama en papa zijn zelf ook geen 2meters... Nu hij zo veel verdikt is, zegt iedereen ineens hoe goed hij op de mama gaat lijken... Hier gaat verder alles goed. Ik verschiet enorm van hoe snel hij vooruit gaat! Ineens kan hij al speelgoed vastpakken en besabberen , van buik naar rug rollen,... de huiluurtjes 's avonds zijn hier ook zo goed als verdwenen. Het is echt genieten nu vind ik. Ik kijk volop uit naar de feestdagen, dan kan ik nog eens 2 weken de hele dag hem bij mij hebben. Gummibeertje, ik ben blij om te lezen dat het zo goed gaat met je ex-kamergenootje haar zoontje! Buiten alle verwachtingen het zo goed doen, echt super nieuws!
Hier ook geen 'reusje', net iets te veel Aziatisch bloed van vaders kant . Morgen laten we hem weer wegen bij het consultatiebureau, ik ben benieuwd.
Hier een michellin-mannetje En fijn indigo, ik vind het ook alleen maar leuker en leuker worden!! haha en soms praat ik al in het verleden ("toen hij..."), maar het voelt alsof ie al zo lang bij ons is. Was laatst kleertjes aan het wegleggen...wat is maatje 50 dan klein zeg.
Ja, als ik nu pasgeborenen zie, kan ik me moeilijk voorstellen dat Wout ook nog zo klein is geweest... en eigenlijk ist amper 4 maand geleden Hoe was "de weging" Berte?
De weging maandag was kantje boord (90 gram in 8 dagen) en vandaag bleek zoon afgevallen te zijn (30 gram). Hij had wel net drie uur niet gegeten en voor de weging van een paar dagen geleden wel, maar leuk vind ik het beslist niet. Maandag wordt hij weer gewogen. De kinderarts zag vandaag geen problemen en vermoede dat het kwam door een andere weegschaal. De arts rolde hem om en zoonlief kwam keurig spontaan op zijn armen steunend op zijn buik terecht en hield heel mooi zijn hoofdje omhoog. Kijk dat zie ik dan graag . Ik verschiet nu ook als ik een pasgeborene zie en onze zoon is nog geen 3 maanden oud.
Mamamaya: hij drinkt ongeveer een 500ml bij per dag. Ik vermoed dat ikzelf ongeveer hetzelfde kan aanbieden. Wel goed dat ik die flessenvoeding kan afwisselen met echte moedermelk ! Morgen mag ik terug een nieuwe lading halen en dan zien we haar zoontje voor de eerste keer sinds ie thuis is ! Hij achter de ruit en wij buiten. Tot drie kilo willen ze geen risico nemen en groot gelijk hebben ze !
Woehoeee go babyboyberte ! Ik zie hem al rollen en fier omhoog kijken Eens benieuwd maandag, ik duim mee ! Is mijne vent dan precies nu al de grootste ?
@Gummibeertje, achter de ruit, je gaat dan wel echt babywondertje kijken . Ik vind het niet meer dan logisch dat zijn ouders geen enkel risico met hem nemen. Jouw zoon is in ieder geval zwaarder dan de mijne, mijne zit rond de 25% lijn (en dat heeft hij niet van mama... ).
Gummibeertje, die van ons heeft echt tig onderkinnen hahaha Genoeg babyvet, maar dat gaat er (hopelijk) vanzelf weer van af als ze veel meer gaan bewegen. Raak er ook wel weer aan gewend, want als ik de fotootjes van het begin zie...dan is het zo'n klein frummelig (lief) mensje.
Wat is het hier rustig. Nadat zoonlief weer afgevallen was krijgt hij nu na de borstvoeding een flesje. Hij begint nu dus minder aan de borst te drinken, omdat hij het flesje verwacht. Hij komt gelukkig wel weer aan. @Gummibeertje, de betekenis van M.ats zijn naam is dezelfde als de betekenis van de naam van mijn zoontje , ik kom er nu pas achter.
De onthaalmoeder belde mij om te zeggen dat haar zoontje de windpokken heeft gekregen. Blijkbaar is dat al van enkele dagen voor de eerste vlekjes verschijnen besmettelijk, dus grote kans dat Wout het nu ook zal hebben (breekt normaal gezien na 2 weken door). Dat zal een leuke kerstperiode worden...
hoi, amaai wat een grote kidnjes allemaal. dan heb ik ook een kleintje hoor. ze was op 16w 5kg900 en 61,5 cm en nu op dikke 5 maand weegt ze 6kg 300. sinds ik terug aan het werk ben , komt ze terug voor een nachtfles. ze zal denken dan zie ik mijn mama tenminste he. ben echt 5 maand constant bij haar geweest, dus dat is wel wat wennen voor haar. keelonsteking heeft ze al gehad, voor de rest nog niets ( ja verkouden dat wel) hier waren op een moment alle kindjes ziek in KDV. gummibeertje: dat kindje dat je zegt van 25w dat was je buurtje toch in zikenhuis he???? ben blij te lezen dat alles goed gaat. voor de rest gaat het hier goed. eten gaat goed. 250 gr groentepap en een 200 gr fruitpap. ook zo op bv een manderijntje zuigt ze al is graag. als ze eten ziet doet ze hare mond al altijd open en als ze dan niks krijgt weent ze gisteren had ze echt een rare eetdag. normaal eet ( alle eten doet ze goed) drinken heeft ze altijd slecht gedaan. maar gisteren kon ik niet volgen. zoveel gegeten en gedronken. datw as al een paar dagen bezig, denk een groeispurtje ofzo. vandaag drinktz e terug gewoon. blij te lezen dat het bij iedereen goed gaat en ik hoop dat onze kidnjes ni te veel ziek zullen worden deze winter liefs julie
Hé meiden, allemaal heel gezellige feestdagen!! En dat we 2011 maar mogen gedenken als een jaar met mooie baby-resultaten (al gaan mijn gedachten ook nog steeds uit naar Aichaatje)
Ik wou hier ook even mijn beste wensen voor 2012 verkondigen! En natuurlijk wensen we vele voldragen zwangerschappen met schatten van boelekes Xanthi doet het super met haar gewicht en lengte, alleen blijft ze sukkkelen met haar luchtwegen, we zijn al terug 3 weken bezig met de aerosol Hopelijk is ze erdoor binnen een weekje want 3 januari start ik met werken Liefs Linske