Eigenlijk deel 25 . Zonde dat we overnieuw moesten beginnen. Duurt wel weer even voor we voor de 2x deel 25 bereiken .
En dan ook nog al die delen in bevalingslijst...WAUW!!! Ik ga mn kleine draak even wakker maken.. Anders is het vanavond drama Normaal maak ik 'm uiterlijk om 15u wakker, maar hij lag er pas om 13.30 in na een vermoeiende speelochtend. Daarna even naar de appie.... Later!
hee deel 25 alweer!! hier gestreken was gevouwen nou alleen nog stofzuigen en dweilen en ik ben weer klaar maar nu eerst eten maken
Ohoh, wat is die T. soms ook stronteigenwijs hè. Hij zit maar te gapen en op zijn vingers te sabbelen, maar slapen...ho maar . Nou, het spijt me wel voor 'm, maar hij kan het mooi even uitzoeken. Dan huilt hij maar even, het is nu gewoon tijd om te gaan slapen. Anders zit ik straks als ik moet koken met een kind wat alleen nog maar kan huilen (en met dat volume van hem wordt je daar echt niet blij van, LOL ). Oh nou en GATVER zeg. Ik heb de hele weg naar de stad echt moeten slalommen om alle hondenstront te ontwijken. BAH! Wat vind ik dat goor zeg zo op de stoep. En asociaal bovendien :x.
Oh grrrr, daar kan ik dus letterlijk STRONT chagerijnig van worden! Hier op het fietspad naar school ook zoveel hondenstront. Terwijl er 10 meter verderop een groot uitlaatgrasveld ligt. Zo aso! Ik heb gewoon in de schuur een aparte schoonmaakborstel liggen om de banden van de wagen weer strontvrij te kunnen maken!
Ja, echt ZO asociaal idd :x. ARGH! T. ligt nog steeds zo woest te brullen. Over irritant gesproken....
Vanavond projectavond bij L.ukas op school. Ben benieuwd wat ze nu allemaal weer geknutseld en gedaan hebben!
Pfff, ik doe mijn best...maar dat valt nog niet mee, aangezien hij nog stééds niet stil is. Op zich slaapt hij tegenwoordig prima en heb ik niks te klagen, maar als dingen maar even wat anders lopen dan anders, dan vertikt hij het om te slapen. Echt lastig is dat, want hij is dan op een gegeven moment natuurlijk echt niet meer te genieten.
Dat is zeker vervelend. Je wilt ook af en toe eens iets kunnen doen zonder je continue strak aan het schema te moeten houden! Lastig!
Ja idd! Vandaag was dus mijn (achteraf gezien niet zo briljante) idee om na de lunch naar de stad te gaan, zodat A. en T. bij terugkomst tegelijk naar bed konden. Valt die oelewapper (T. dus) in de kinderwagen in slaap. Daar heeft hij ca. 20 minuutjes in geslapen (van 14.15 - 14.35), veel te weinig natuurlijk, maar thuis wil hij dan echt niet meer slapen. Zucht . Voortaan dus toch maar na A's slaapje naar de stad, dan kan T. zijn slaapje in de kinderwagen doen. Misschien dat dat beter werkt.
Overigens, als hij niet zou willen slapen en verder wel gewoon gezellig was zou ik het allemaal prima vinden. Maar helaas pindakaas is dat dus niet het geval.
Nee, dat is meestal niet! Te kort geslapen is meestal een garantie voor een chageriijnignkind! Hier wel ten minste!
Zo hèhè, hij is nu net iets van 10 min. stil. Nu voel ik me wel slecht dat ik hem zo lang heb laten huilen *JANK*. Maar ja, wat moet je dan hè. Hij was overduidelijk gewoon hartstikke moe...
Wowie alweer een nieuw deel. Nou ze zijn begonnen met het slopen van de badkamer...pfff wat een zooi zeg. Vanmiddag werden we ook gebeld door de winkel waar we ons bed hebben gekocht dat hij 7 maart wordt geleverd. Joepie!