November 2020 mmm mama’s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Shar91, 3 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shar91

    Shar91 Actief lid

    9 aug 2018
    355
    336
    63
    Vrouw
    Hi lieve meiden,
    Vorige week zijn mijn vriend en ik er na ruim 2,5 jaar proberen (waarvan 1,5 jaar mmm) achter gekomen dat ik eindelijk zwanger ben!!!
    De eerste TP in december werd helaas een vroege miskraam, maar dit keer zijn de testen al veel overtuigender en de eerste kwaaltjes al aanwezig. We hopen heel hard dat het deze keer goed mag blijven gaan!

    Zijn er meer dames zwanger geworden met behulp van de mmm en uitgerekend in november die zich zouden willen aansluiten om ervaringen met elkaar te delen? :)
     
  2. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Yes ik sluit me graag aan! Wij kennen elkaar natuurlijk stiekem al van de IVF/ICSI Jan/Feb/Mrt 2020 groep ;)

    Hier net zo lang bezig en van ICSI ronde 2 nu zwanger.

    Vind het nog steeds super onwerkelijk, ook omdat ik hier juist (nog) geen last van heb van kwaaltjes oid :rolleyes:
     
    Shar91 vindt dit leuk.
  3. Shar91

    Shar91 Actief lid

    9 aug 2018
    355
    336
    63
    Vrouw
    Jaaa, gezellig @SJD1988 !! :D
    Hopelijk kunnen binnenkort nog meer meiden van dat groepje zich bij ons aansluiten en nog veel meer toekomstige mama’s.

    Haha is nog steeds een gek idee hè? Hier ook nog heel onwerkelijk ondanks dat ik me (op bepaalde momenten) echt al wel zwanger voel.

    Merk je nog helemaal niets? Zou natuurlijk super fijn voor je zijn als dat zo blijft, maar vaak hoor je dat de kwaaltjes vanaf week 6-7 toch echt wel komen.
     
    SJD1988 vindt dit leuk.
  4. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Nope, alleen af en toe een steekje/krampje.

    Soms een beetje weeïg, al komt dat meer van de zenuwen denk ik haha M’n borsten ook niet gevoelig, dat worden ze haast wel van het regelmatige aanraken omdat ik zo graag ter bevestiging iets wil voelen :roflmao:

    Tot een paar dagen terug wat bruinverlies gehad, dat is inmiddels gestopt!

    Je leest genoeg dat je in je handen mag knijpen met zo weinig kwaaltjes, maar ik zou graag toch iets meer bevestiging krijgen :rolleyes: Volgende week vrijdag de eerste echo!

    Wat heerlijk dat jij je af en toe al echt zwanger voelt! Wat voel jij zoal?
     
  5. Shar91

    Shar91 Actief lid

    9 aug 2018
    355
    336
    63
    Vrouw
    Hahaha ik moet heel hard lachen en zie je helemaal staan voelen steeds aan je borsten! :roflmao: En stiekem ook herkenbaar haha, ik merk ook nog niets aan mijn borsten.

    Snap dat het dubbel is, geen kwaaltjes. Idd enigszins een bevestiging is af en toe ook wel fijn. Maar jij hebt ook vrij snel al de eerste echo toch? Hopelijk krijg je daar de allermooiste bevestiging te zien :D

    Hier ook wat last van krampjes af en toe, (lage) rugpijn en een soort weeïg/lege maag gevoel waarbij ik veel boertjes moet laten. Verder al een paar misselijkheidsvlagen gehad en warme/gloeiende wangen. Maar deze kwaaltjes zijn er ook lang niet constant hoor, het komt en het gaat. Blijft voorlopig nog wel even spannend ben ik bang.
     
  6. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Spannend is het zeker! En ja, deze gek staat gewoon af en toe in de borsten te knijpen hoor, wel wanneer niemand kijkt :roflmao:
    Maarrr: ze lijken sinds vanmiddag daadwerkelijk gevoelig te worden :p

    De eerste echo is hier inderdaad al snel, de 13e en lekker meteen ‘s ochtends! Dan ben ik 6.2 wk. Ik was positief verbaasd dat het zo snel gepland kon worden, hield zelf rekening met 7 wk

    Jij hebt hem ook al rond die termijn toch?
     
    Shar91 vindt dit leuk.
  7. Shar91

    Shar91 Actief lid

    9 aug 2018
    355
    336
    63
    Vrouw
    Één van de weinige voordelen misschien als je zwanger bent geworden via het ziekenhuis, zo’n vroege echo! Wel fijn dat we dan niet meer zo lang hoeven wachten!

    Wij mogen gelukkig ook in de ochtend haha, op 17 maart met 6 weken en 4 dagen. Heel benieuwd wat we dan te zien krijgen! Ik denk dat het daarna pas echt tot me door gaat dringen.
     
    SJD1988 vindt dit leuk.
  8. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Dát inderdaad, dat het dan door gaat dringen :rolleyes: Vind het wel héél erg spannend hoor, ben best bang nog :eek:
     
    Shar91 vindt dit leuk.
  9. Shar91

    Shar91 Actief lid

    9 aug 2018
    355
    336
    63
    Vrouw
    @SJD1988 ohhhh nog 3 daagjes voordat je naar de kleine mag kijken!!! Hoe gaat het nu met je?
     
  10. SJD1988

    SJD1988 Fanatiek lid

    29 okt 2017
    3.144
    3.509
    113
    Vrouw
    Oohhh ik vreet mezelf op :roflmao:

    Afgelopen weekend had ik een paar dagen goed gevoelige borsten en tepels, dat is nu helemaal weg o_O Wel nog steeds af en toe het idee dat ik wat weeïg ben, maar ben vooral wel een beetje gestrest richting de echo :oops:

    Hoe gaat het met/bij jou?
     

Deel Deze Pagina