hoi wie heeft dit ook mee gemaakt mijn zoontje is 1 dec 2009 geboren en was 2 mnd te vroeg nu is het zo hij drinkt maar flesjes van 60cc op terwijl die daar voor 120cc dronk en hij stopt daar zo mee en drinkt bij niks meer op ik kan soms wel 5,5 uur wachten met een fles wat gewoon eigelijk te lang is maar als ik hem eerder aanbied drinkt die het nog niet na 5,5 uur drinkt die nog maar 60cc en wil dan gewoon niet meer als ik bevoorbeeld het toch blijf door proberen dan wordt die boos wie heeft dit ook eerder mee gemaakt en wat was het bij jouw kindje en hoe heb jij het opgelost want ik wordt er echt nu moe van hij sliep altijd mooi door nu dus niet meer en dan drinkt die zijn fles ook nog niet leeg dus HELP IK WORDT ER ZO MOE VAN!!!!!!!!!
Hoi Nedjla Hoe lang drinkt hij al zo slecht? Ik kan me niet zo goed voorstellen dat dit een specifiek prematuur probleem is hoor. Er heerst buikgriep, een licht norovirus, geeft hij ook aan dat hij krampjes heeft? Hou maar in de gaten of hij nog voldoende plast, en als hij al langer slecht drinkt, of hij niet teveel afvalt. En anders toch maar even het CB bellen, en als je het idee hebt dat hij pijn heeft, even de HA lijkt me. Maar echt, ik kan me niet voorstellen dat dit met zijn prematuriteit te maken heeft, hij is nu ook al 4,5 mnd, klinkt meer als ziek IMHO.
Mijn dochter dronk op een gegeven moment ook niet meer haar normale hoeveelheid melk. (was wel al ouder dan jouw zoon, maar toch.) Iemand kwam met de tip om een speen met een groter gat te gebruiken. Toen een 1,2,3 speen aangeschaft en nummer 2 aangeboden: voila! Ze dronk weer als voorheen. Succes!
hoi dat heeft eric al een 3standen speen maar het helpt allemaal niks ik heb al zoveel geprobeerd maar het werkt gewoon niet maar moet donderdag toch naar het ziekenhuis dus dan kijken ze maar is goed na hij heeft nu sins een paar dagen wel knal rode wangen