Bandenpijn?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Prinsesje23, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prinsesje23

Prinsesje23 Niet meer actief

Ik heb al een paar weken last van pijn :( niet fijn want 's nachts kan ik er niet van slapen. Het is niet echt buikpijn maar het zit meer bij mijn vagina in de buurt en het straalt uit naar mijn liezen en benen. Nu las ik iets over bandenpijn maar kan dat het zijn? Ik ben nu bijna 10 weken zwanger...
    Het is echt geen pretje want als het echt pijn doet kan ik niet functioneren en moet ik gewoon op bed liggen. Vandaag heb ik er al de hele dag last van, het is een zeurende pijn. Vandaag valt het dus wel mee. Wat kan het zijn? Wie heeft dit nog meer en is het bandenpijn?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

klinkt als bandenpijn inderdaad, en dat had ik ook al met 8 a 9 weken hoor, na een week of 14 werd het wat minder en nu is het weer terug (alleen voelt het iets anders) omdat beebje weer groeischeutjes heeft :)

3. Prinsesje23

Prinsesje23 Niet meer actief

Wat kun je ertegen doen? Als ik het 's nachts heb hoop ik maar dat het 's morgens over is omdat ik dan moet werken maar met zoveel pijn is dat geen pretje. Het voelt soms ook alsof je heel veel pijn hebt als je ongesteld bent. Gelukkig ben ik dat niet ;) maar zo voelt het een beetje.

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja klopt, een warme kruik doet wonderen en daarbij lekker een half uurtje gaan liggen en dan de kruik op de meest pijnlijke plekken houden, een warm bad of warme douche is vaak ook wel fijn, ik slaap 's nachts met een kussentje tussen mijn knieen of je dat fijn vindt weet ik niet maar het helpt mij wel, succes en wie weet krijg je nog meer bruikbare tips ;)

5. lizzie123

lizzie123 Actief lid

23 sep 2008
    223
    0
    0
    heb het vd week ook gehad,vreselijke pijn..na een half uurtje zakte het ergste bij mij..ging me gelijk druk maken, maar het hoort er bij

Deel Deze Pagina