Buikpijn aan één kant 12 wk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kangerootje, 24 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Zucht, onzekere Miep ben ik...
    Maar wie herkend dit, ik heb steeds buikpijn in de onderbuik en het zit vooral links! Zeurend, soms stekend. Hoop dat het gewoon banden pijn is, maar waarom zit het dan steeds links?

Het komt elke keer savonds opzetten...
    Met de echo van 6 weken was een cyste te zien, die was ontstaan door de zwangerschap en zat op een eierstok, maar weet niet meer aan welke kant...
    Zou die nog buikpijn kunnen veroorzaken?

Liefs....

2. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Kan inderdaad bandenpijn zijn aangezien je baarnoeder nu begint te groeien, maar het kan ook net zo goed de cyste zijn.

Mijn advies is neem morgen even contact op met je vk want als het inderdaad wel een cyste is dan weet je iig waar het vandaan komt.

Sterkte met de pijntjes.

3. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Ik ben 10 weken zwanger en heb rechts een cyste zitten. Die van mij is nogal royaal uitgevallen en ik heb daar al ruim 4 weken last van. De steken en andere pijn herken ik en het zit inderdaad aan 1 kant. Ik zou dus bellen en laten onderzoeken of de cyste er nog steeds zit. Ik heb begrepen dat de meeste cystes verdwijnen aan het eind van het eerste trimester, maar die van mij wil ook nog niet slinken.

4. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Aha, herkenbaar dus... Wat lastig om te onderscheiden wat het is he, ik kan namelijk ook steeds slecht naar de wc dus dan denk ik weer, zouden het m'n darmen zijn?

Vandaag is de buikpijn nog niet op komen zetten, dus kijk het nog heel ff aan.. ben nu op vakantie en dat maakt het lastig. Aanstaande maandag weer een afspraak met de verloskundige, ga het dan wel benoemen!

5. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Het is inderdaad lastig, ik kan alle pijntjes inmiddels uit elkaar houden . Geniet van je vakantie!

6. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

20 nov 2014
    597
    46
    28
    Eventueel kan zo'n cyste de buikpijn veroorzaken (dat zou je dan even door de arts kunnen na laten kijmen als de pijn zo blijft) , maar ook groeipijn van baarmoeder of banden. Wat ook zou kunnen, dat zijn je darmen, en dan vooral het laatste stuk van de darm wat links zit. Dat had ik heel erg. Ik had ook rechts van beneden naar boven, daar zit je dikke darm dan ongeveer gedrukt.
    Mijn darmen waren niet zozeer verstopt met harde ontlasting maar meer dat het heel slecht op gang komt waar ik buikpijn van hield

Deel Deze Pagina