Wanneer is een relatie ongezond?

Discussion in 'De lounge' started by Jewel22, Feb 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ik lees steeds vaker topics over relaties die niet goed gaan..
    Mannen die weinig doen, ongeinteresseerd reageren etc.
    Maar nou vroeg ik me af, wanneer is een relatie ongezond?
    En dan heb ik het niet over vreemdgaan.
    Ben benieuwd wat de meningen zijn!:)

2. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,254
    0
    0
    Eindhoven
    Ik vind een relatie ongezond als je samen niet meer kunt praten (en dan bedoel ik niet over koetjes en kalfjes) en als er geen gelijke verstandshouding is tussen de twee partners.

Gelukkig heb ik met mijn mannetje alletwee in ruim voldoende mate :)

3. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

May 13, 2008
    2,035
    0
    0
    Wanneer er geen wederzijds respect meer is. Als je dat niet kunt opbrengen is het goed mis.

4. Dana

Dana Niet meer actief

hangt van veel factoren af, het is belangrijk dat je altijd eerlijk kunt zijn en dat ook bent en dat er een basis is van goed vertrouwen. geven en nemen is ook erg belangrijk, je moet beide kunnen en je partner ook en het moet in balans zijn.

lastige vraag hoor :D bovenstaand is wel het belangrijkste voor mij.

5. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik denk dat een relatie ongezond is als je elkaar dingen gaat misgunnen. Mijn ex vriend en ik zaten elkaar op een gegeven moment de hele tijd vliegen af te vangen, om gek bvan te worden. Gelukkig dat het kwartje op een gegeven moment viel dat dat geen toekomst meer had.

6. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    niet meer lachen, aan elkaar irriteert, het een sleur wordt, niks meer samen ondernemen, niet meer praten maar schreeuwen en veel ruzie's...of als er agressie/misbruik meespeelt.

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Als je niks meer mag van de ander, de ander je niet respecteerd, er alleen nog maar ruzie is, je elke dag te horen krijgt dat je niet deugd, je gekleineerd en voor schut gezet wordt en als er tegen je gelogen wordt.

En je je dood ongelukkig en bang voelt.

Dan is een relatie ongezond, daarom ben ik weg gegaan.

8. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Mijn eerste gedachte was: als je niet meer gelukkig bent (of terwijl als je doodongelukkig bent en dat kan van verschillende factoren afhangen).. dat zou voor mij betekenen wegwezen of het probleem proberen op te lossen als dat dan nog mogelijk is!

9. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

als er geen respect is voor de ander.!!! als alles van 1 kant komt, als er geen wederzijds vertrouwen is, partner die alles controleerd(=eigenlijk ook geen respect)
    als er geen liefde meer is, als de humor weg is.

10. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    een ongezonde relatie is een relate waarvn je compleet ongelukkig wordt en de ander dat niet erg vindt..

Een slechte relatie is als de liefde voor elkaar niet meer te vinden is..
    Voor mij zit daar een onderscheid in..

Share This Page