Fijne Moederdag voor de meeste mama's hier! en voor de meiden die nog geen Moeder zijn jullie tijd komt ook snel! hier wachtend op een ontbijtje op bed van mijn kids,alijd zo leuk ik ben be benieuwd wat mijn oudste en jongste zoon heeft gemaakt!
Fijne moederdag! Hier mijn ontbijtje zelf maar bereidt... Vriendlief ligt nog op bed en zoonlief stuur ik nog maar niet de keuken in
Fijne moederdag! Ik lig nog lekker in bed en man en dochter zijn druk in de weer in de keuken. Ik hoor allemaal potten en pannen herrie
Fijne moederdag allemaal! Ik heb net een heel mooi zelfgeknutseld plantenbakje gekregen, als we er wat water bij doen gaat er ook nog iets groeien . Heeeeerlijk dat trotse gezichtje van mijn dochter *smelt*
Wat kun je daar dan van genieten he! hier een zelfgekleurde bord gekregen,en een zelf geschreven gedichtje! zo gaaf nu hij in groep 3 zit en het zelf kan schrijven
hier ligt het zelfgemaakt werkje van mijn dochter nog netjes ingepakt in de kast. We zijn aan het wachten tot mijn man uit zijn bed komt
fijne moederdag dames! iedereen slaapt hier nog behalve mama maar ik heb deze ochtend dan ook licht posi getest dus vind het wel spannend!
Spannend Pompeloes. Ik zit hier al aan het ontbijt en de kids slapen nog. Stroopieman staat onder de douche, zo te horen.
Fijne moederdag! Mijn eerste moederdagcadeautje van Alyna gekregen! (mijn vriend is niet zo'n moedertjesdag-aanhanger ) Ik kreeg een heel grote plastic sleutel, met daaraan een sleutelhanger met allemaal houten kralen die ze op school hadden gemaakt. En een diploma van de allerliefste mama, en ze hadden een klein gedichtje geleerd. Zoooo schattig!
Fijne moederdag allemaal. Hier helaas geen bereid ontbijtje (ex wist niet wat ik mocht eten ivm dieet?) alleen een cadeautje van Vigo. Ook super natuurlijk en ik mocht uitslapen.
ik heb een heerlijk ontbijtje op bed gehad, die ik gelijk daarna kon verschonen hahah toen ik beneden kwam was het aanrecht een ontplofte bom hahaha maar ik kan er zo om lachen mijn zoontje van 2,5 heeft van mijn man (bijna) alles zelf mogen doen van papa inclusief de hagelslag dus jullie kunnen je voorstellen wat een bende het was... verder leuke cadeautjes gehad iedereen een hele fijne moederdag
Ik wens iedereen ook een fijne moederdag. Als ik dit zo lees dan vind ik het toch jammer dat ik heb gezegd: 'Welnee joh, ik hoef niks voor moederdag'. Een knutselwerkje was toch leuk geweest Maar ennieweejs, man en dochterlief zijn niet eens thuis
fijne moederdag iedereen! ik heb een mooi geknutseld kado gekregen van mijn oudste dochter.... een soort van tasje gemaakt van een eierdoosje... 2 hengseltjes eraan en een rood harten kaartje met "voor mama" erop zo schattig! maar ik moest hem wel samen met haar delen zei ze haha verder niets gekregen... manlief ligt met hoofdpijn op bed want hij is uit geweest haha...... achjaa... mijn jongste zit nog niet op de pzs dus heeft niets gemaakt voor me.......
Fijne moederdag allemaal!! Ik moet maar mijn eigen ontbijtje maken, zoonlief is een beetje jong en ben alleenstaand Maar mijn kadootje is mijn mooie zoontje.. toch een heerlijke eerste moederdag als ik hem zie liggen in zijn wiegje
Fijne moederdag allemaal. Mijn moederdag begon met een ontbijtje op bed met kadotjes parfum en een armbandtje in z.n cadeauverpakking en koffie. HIHih de jongste duwde ondertussen haar speelblokken in me neus ik lag natuurlijk nog op bed maar machtig mooi. En van zoon een armbandje zelf gemaakt en van dochter hand afdrukjes op een portomonee gemaakt op haar alle eerste kdv dag gaaf
Fijne moederdag (en fijne verjaardag voor mezelf ) Hier nog niks gehad. Gisteren verjaardag gevierd voor vrienden en kinderen zijn na lange tijd weer eens nachtje bij oma geweest. Ze komen zo terug en dan krijg ik mn verstopte kadootjes die ze gemaakt hebben...ben benieuwd
fijne moederdag. hier is het vandaag wel een speciale moederdag,omdat vandaag bastiaan ook 2 jaar is. echt leuk,basje is gewoon op moederdag jarig. mijn moederdagkadotje ligt bij opa en oma. daar gaan we straks bbqen. en dévana is gister al naar opa en oma gegaan,en heeft het moederdagkado meegenomen om straks aan me te kunnen geven. dus ben heel benieuwd. @senais,jij ook gefeliciteerd met je verjaardag.
Wij zwangere vrouwen zijn toch ook al een beetje moeder? Ik heb mezelf maar een klein bosje bloemen kado gegegen.
fijne moederdag! ik kreeg een ontbijt op bed en mijn dochter had een hartje versierd en daarin zat een foto geplakt waar ze op stond met een hart in haar hand en daar stond op voor mama! en er zaten nog wat snoepjes aan vast. heel leuk! en van mijn man nog een luchtje erbij!