Ik vind het altijd erg leuk als de muziek ook echt bij het bruidspaar past of een bijzondere betekenis voor hen heeft. Wij hadden: Binnenkomen: Iris - the Goo goo dolls Tekenen: Best Days (do you believe) - Matt White Weggaan: You make my dreams come true - Hall & Oates
Alweer ruim 5 jaar geleden, maar dit waren onze liedjes: Binnenkomst: Dochters - Macro Borsato Tekenen: I love you, I do - Jennifer Hudson Feliciteren: laten we proosten - Guus Meeuwis Openingsdans: Sleur met jou - Claudia de Breij
Toen we binnenkwamen: Benny tipene- make You Mine. Tijdens het tekenen: James morisson - You make it real Bij het vertrek: afrojack - ten feet tall. 😊
Wij hadden bij binnenkomst in het stadhuis My world van Engelbert Humperdinck. Dit is echt ons nummer. Onze openingsdans was op I love you 'cause I want to van Carlene Carpenter
Het eerste nummer was how long will I love you van ellie goulding. De tweede ben ik dus gewoon vergeten.. shame oN me.. en de derde a thousand years. Van Christina Perry
Binnenkomen: 'At Last' van Etta James (via speakers) Tussendoor: 'Higher and Higher' door een gospelkoor wat zingend binnenkwam als verrassing voor de gasten Weggaan: 'This will be' eveneens door het koor
Binnenkomst. Do - Heaven ondertekenen. Shania Twain - From this moment on. Verlaten. Gary and the pacemakers - You'll never walk alone
Rest of my life- Bruno Mars Lost without you- Robin Thicke Superman- Robin Thicke Dangerously in love- Destiney's Child Zijn zoveel nummers Ik snap alleen niet waarom Dochters van MB er zo vaak bij staat. Ik bedoel je trouwt toch met je man, niet met je dochter?
Binnenkomst: As love is my witness (Westlife) Na de ringen: From this moment (Shania Twain) Afsluiter: Everything (Michael Buble)
Wat betreft dochters: dat wordt gekozen wanneer de bruid binnenkomt met haar vader... Denk ik? Wij hadden: Binnenkomst suite en bruidegom: A thousand Years Binnenkomst bruid met haar vader: mooiste jurk tijdens mis: Love shine a light, it is you (schrek), can you feel the love tonight (lion king), amazed Bij het weglopen : on my way (brother bear) Not the snow, not the rain, can change my mind. The sun will come out, wait and see, and the feeling of the wind in your face, can lift your heart. Oh there is nowhere I would rather be, Cause Im on my way now! Openingsdans: at the beginning (anastacia) Ja hoor, wij houden van disney
Wij kwamen binnen op Rule The World van Take That, onder het tekenen werd Calico Skies van Paul McCartney gedraaid en we liepen weg op Everlasting Love van Robert Knight.