Nu 2 dagen of 1 dag voor nod, normaal altijd dagen van tevoren licht bloedverlies. Nu nog steeds niks.... Vanmorgen weer testje gedaan.. Wat vinden jullie? P.s. HCG loopt bij mij heel langzaam op, bij mijn zoontje nooit een dikke rode streep gehad..
ik zie wel heel vaag iets! ik zou over 2 dagen nog een keer testen kijken of die dan wat beter zichtbaar is! Spannend voor je...
Ik denk niet dat je zwanger bent. Als ik me je topic van van de week herinner dan zag je daar zelf ook al een streepje op toch? Als dat in 3 of 4 dagen niet beter is geworden dan dit dan denk ik dat het niks is helaas.. Zelfs al maak je heel langzaam HCG aan, dan moet het wel verdubbelen in een paar dagen en de KV-test reageert al vanaf 8Iui HCG
Dit streepje is iets zichtbaarder dan de vorige. Maar ik ga er nog steeds van uit dat het negatief is... Totdat het echt wat beter zichtbaar is.
Op de bovenste test lijk ik vaag iets te kunnen zien, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen... Ik denk dat mocht je zwanger zijn, de test we iets donkerder had moeten zijn.
Hij is in het echt beter zichtbaar dan de vorige. Maar ik laat het nu los.. Ik merk het wel! Dank voor je reactie!
Het kan best hoor meid, ik begrijp heel goed dat het frustrerend is, de onduidelijkheid, en uploaden doet de kwaliteit van de foto's ook niet vee goeds... Het is afwachten en dat is het moeilijkste.
@Betty, hoe weet je dat de kv testen bij 8 al reageren? Ik probeer hier al een tijdje achter te komen. Heb nl de early en de 5 voor 5 euro in huis en hoor steeds andere hcg waarden voorbij komen. Hoor graag van je!
omdat er hier een paar dames op het forum een positieve test hadden en op dezelfde dag bloed hebben laten prikken waaruit bleek dat het HCG op 8 stond
Er zijn een paar goede schema's hier op zp te vinden met een lijst met testen en hun gevoeligheid. En ook op freya en ivfmoeders.nl En allemaal zeggen ze hetzelfde, dus iemand zal het ooit wel hebben uitgezocht. Ik kan hem nu even niet zo snel vinden maar als je wat meer moeite doet dan ik nu dan vind je hem vast Ik weet overigens niet of wat stokstaartje zegt klopt, omdat HCG in urine anders gemeten wordt dan HCG in bloed. In je bloed wordt de zogenaamde beta-waarde gemeten