Zijn jullie ook zo nerveus/ zenuwachtig/ opgewekt als jullie een sollicitatie de deur uit hebben gedaan? Ik kan echt geen seconde stilzitten, voel me een beetje zoals hieronder.. Zijn er nog meer in afwachting van een reactie die zich ook zo voelen? Zeg aub dat ik niet de enige ben
Je bent de enigste Hahaha nee hoor, toen ik mocht komen op gesprek was ik ook vet happy Kon ook geen seconde stil zitten en was al ver van te voren helemaal klaar om de deur uit te gaan en dan duurt het wachten zooo lang en dan gaat elke minuut zo traag, was echt blij toen ik eindelijk op mn fiets zat Liep ook de hele dag met een big smile op mijn gezicht
Neeeee je bent niet de enige! Hier ook hoor! Zit vol spanning een reactie af te wachten, en kan er helemaal enthousiast van worden
Hmmm, nee doet me eigenlijk niet veel. Ook als ik gesolliciteerd heb op wat mijn enorme droombaan is dan ook niet. Maar mijn ervaring is dat er weinig of geen reacties zijn vanuit (in mijn geval onderwijs) bedrijven. Ik ben op zoek naar iets anders en heb al veel sollicitaties de deur uit vanaf mei. Vandaag 2 sollicitatie gesprekken gehad bij scholen die mij op het internet hebben gevonden, en ik mag bij beide komen meelopen en ben aangenomen als het bevalt! (En ook voor de sollicitaties zelf ben ik niet zenuwachtig. Ben een kouwe kikker wat dat aangaat, haha. Stress niet zo snel. (Vandaar dat ik ook werk in het (zeer) bijzonder onderwijs denk ik 😄
Ik ben alleen een hyperstresskip vlak voor de sollicitatie en tijdens 't gesprek. Tussendoor meestal niet. Omdat ik meestal toch een houding heb van "veel kans dat ze toch niks laten weten of dat ik toch niet goed genoeg ben".
Nope, nee sorry. Ik totaal niet. Ik maak me meestal pas druk rond de eerste werkdag, zo'n beetje. In de eerste week. Daarna komt het wel goed.
sollicitatie versturen niet maar als ik dan op gesprek mag komen oei oei oei ja dan stuiter ik! Ik mag donderdag op gesprek Maar ja voor mij is het geen must want ik heb in principe gewoon een goede vaste baan maar ben opzoek naar wat anders