Ik ben pas 5 weken zwanger en sinds de symptomen vorige week begonnen zijn, misselijk - gevoelige borsten, slaap ik ook gelijk slecht. Lig soms uren wakker, kan 's avonds moeilijk in slaap komen. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit pas rond de 20 weken... Nog meer dames die hier al zo vroeg last van hebben?
Ja, ik heb het nu helaas al sinds ik zwanger ben (nu 23 weken) Heb wel fases dat ik iets beter heb geslapen (tussen de 10-16 weken) Waar ik last van heb is o.a. heftige dromen/nachtmerries, vaak wakker, niet inslaap kunnen komen. En nu de laatste tijd niet lekker liggen door buik, moeten plassen s nachts. Ik hoop dat het voor jou wel de betere kant opgaat! En dat je straks in een fase komt dat het slapen wel weer beter gaat!!!
Ik had het ook Tot een week of 22-23. Toen sliep ik beter. Nu is het slechte slapen helaas weer begonnen. Hoewel Ik zeven moet dat ik de afgelopen nacht weer oké geslapen heb.
Ik had het de eerste nachten dat ik wist dat ik zwanger was (zo rond de 6 weken) ook, maar dit kwam omdat het voor mij totaal onverwacht kwam en ik nogal van slag was. De eerste nacht heb ik denk ik maar 2 of 3 uurtjes geslapen.
Ja ik had er ook super snel last van (7wk)...toen was het even weg en nu heb ik het weer... zo ging het bij mn eerste ook (alleen vond ik dat echt veel erger lijken toen) ow en ik irriteer me dood aan de ademhaling/snurken van me man ...normaal slaap ik daar doorheen, maar nu zelfs met oordopjes kan ik er niet van slapen ..
Hahaha MomQ 2 Be! Daar heb ik ook ontzettend last van, vooral als ie bier op heeft! En hij moet al helemaal niet aan me zitten als ik wil slapen, arme kerels TS misschien helpt op je zij liggen met een voedingskussen?
Nog meer dus die er al zo vroeg mee te kampen hebben helaas !!! Ik zal het voedingskussen vast tevoorschijn gaan halen, wellicht helpt het idd! Hoop dat ik snel beter kan slapen, want met werken en een energieke dreumes overdag kan ik mijn slaap ook niet echt inhalen.
Ik had het inderdaad ook, al voordat ik positief testte. Ook overdag lukte het me niet om bij te slapen, terwijl ik daar normaal geen moeite mee heb Ik slaap nog steeds erg onrustig, maar rond de 10-11 weken werd het wel beter. Een voedingskussen hielp me om lekkerder te liggen, maar ik probeerde ook voor het slapen gaan wat te lezen ipv tv te kijken.
Yep slaap al vanaf het begin slecht. Verlang echt naar een nacht doorslapen, maar ja, dat zal er straks met de kleine ook niet in zitten
ik ben 5 weken zwanger en slaap vanaf dat ik weet dat ik zwanger ben al slecht.. kom maar niet in slaap en word vaak wakker omdat ik een nachtmerrie heb gehad, ik slaap ook heel licht.. word sinds paar dagen ook steeds tussen 6 en 7 wakker pff! normaal kon ik ook wel slapen tot 12 uur (ik doe thuiswerk dus kan mijn eigen uren indelen) maar ook dit lukt niet meer..