Ai, ik heb toch wel een droge worst verslaving... Niet meer doen dus. Ik lees alleen wel overal dat je het door de (beperkte) bewerking gewoon kunt eten
Ik eet al de hele zwangerschap salami. Heerlijk. En geloof ook niet dat dit schadelijk is. Ja hoogstens dat ik teveel zout binnen krijg...
Ik heb op de "zwangere vrouwen " poli gelegen in het ziekenhuis en kon bij de lunch gewoon salami/cervelaat bestellen. De verpleegkundigen zeiden ook dat dat geen enkel kwaad kon dus ik neem nog steeds een plakje cervelaat op mijn boterham
Ik heb het wel gegeten.. Zeker de worsten die in de super ongekoeld hangen.. Zou toch gek zijn als die nog rauw kunnen Zijn..
Ik eet ook gewoon cervelaat op brood. Gaat volgens mij meer om die buitenlandse gedroogde worsten die je beter even niet kan eten
Volgens het voedingscentrum valt cervelaat toch in de categorie "neem niet". Over het algemeen moet het drogen en zouten wel voldoende zijn maar er is geen garantie dat dit inderdaad zo is. Er is dus altijd een kans dat er toxoplasmose inzit...