Snap er niks meer van

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door nojumidy, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Hoi Hoi

Wij gaan voor een brusje voor ons zoontje en dit is mijn 2e menstruatie geweest na mijn bevalling..
    Nu ben ik 6 Nov ongesteld geworden en op dag 21 (26 Nov) had ik een positieve ovulatie test maar nu vandaag is weer mijn temp omlaag gegaan en FF heeft nog steeds geen kruis gezet

Hierbij mijn temp kaartje (ik hoop dat iemand er wijs uit kan worden)

Bekijk bijlage 289405

2. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Niemand ??? :(

3. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    misschien is je cyclus gewoon nog in de war van de vorige zwangerschap..

je bent nu twee keer ongesteld geweest na de bevalling en je kindje is 14 weken oud? dan is het denk ik nog redelijk aan het schommelen..

je ei kan nog komen natuurlijk..
    een ovulatie test geeft alleen aan dat er een LH piek in de urine zit, maar niet of het eitje daadwerkelijk springt..

misschien probeert hij het later in je cyclus nog een keer..
    nog even blijven doortempen denk ik dus.

sorry dat ik je niet meer kan helpen!

oohh en nog een vraag, geef je borstvoeding? dat is een soort natuurlijke anticonceptie (je prolactine is dan hoog en voorkomt dat er een eisprong is).. werkt niet bij iedereen, want sommige meiden hebben gewoon een eisprong, maar het kan de eisprong dus ook onderdrukken..

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik sluit me bij Mediq aan.
    Je lichaamstemp is wel erg hoog vind ik. Heb je dat normaal gesproken altijd zo? Misschien dat daardoor FF ook een beetje de kluts kwijt is, omdat er geen echte stijging te vinden is.

Ik zou wel nog door blijven tempen.

5. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Hoi Hoi

Dank je voor jullie antwoorden..

Ik geef geen borstvoeding en mijn temp is na mijn bevalling best hoog gebeleven

Verder heb ik dinsdag onwijze ei pijn gehad begon om 14.00 uur ongeveer en 's avonds om 20.00 uur was het weer weg lijkt me dan toch wel dat mijn ei gesprongen is ?? Ook is nu mijn ovulatie test weer negatief ;)

Hier mijn temp kaartje van vorige maand

Bekijk bijlage 289447

Deel Deze Pagina