tussenbloedingen dan ook eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nada82, Jun 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nada82

Nada82 Lid

May 1, 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

ik heb 6 februari 2010 een miskraam gehad. Daarna bleef ik hevig en steeds heel onregelmatig bloeden.
    Soms om de week ongesteld en volgens gyn is mn hele baarmoeder verder schoon en kan het aan mn hormonen liggen ( hele lichaam ontregeld). dus ik moest het de tijd geven.

Dit heeft allemaal heel lang aangehouden, echt heel erg vervelend want voor de miskraam had ik een hele regelmatige cyclus en was het in de eerste ronde al raak, maar helaas ook snel mis gegaan. Nu kreeg ik 13 mei mijn ( normale ) ongesteldheid, die maand ervoor heb ik een tussenbloeding gehad heel lichtje dus ik dacht mm het gaat de goede kant op. vanaf 13 mei ben ik vijf dagen ongesteld geweest, toen 2 dagen niet en vanaf 20 mei begon het weer overnieuw weer 5 dagen ongesteld. die maandag 24 mei was het weer over, toen hebben we dinsdag 25 mei toch geklust. daarna een paar dagen helemaal niet ongi maar toen kreeg ik vrijdag 28 mei heel lichtjes wat krampjes, echt heel erg licht, dus dacht pff ik zou wel weer ongi worden, maar alleen verloor ik heel lichtjes een klein beetje lichtbruine afscheiding en bij het afvegen heeel lichtjes een klein veegje licht bloed, maar naar 1 a 2 dagen was dit weer voorbij en gelukkig dus niet ongesteld geworden, ik vind het wel een beetje vreemd want het lijkt wel op een innestelling.

Ik heb het zelfde gehad voor de miskraam. volgende week zou ik mijn officiele ongi weer moeten krijgen. maar ik vind het toch een beetje vreemd, weet iemand als je steeds bloedingen hebt of je dan uberhaupt een eisprong hebt?
    en op welk tijdstip vind een innestelling ongeveer plaats, officieel moet ik volgende week woensdag 9 juni weer ongesteld worden.
    zou ik zwanger kunnen zijn? of misschien dat ik een innestelling heb gehad?

Alvast bedankt voor de reacties.

Liefs Nada

2. Nada82

Nada82 Lid

May 1, 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand een idee?

Share This Page