Heb de hele.zs.wel behoorlijk last van mijn maag gehad, veel misslijk, maagzuur etc. Dit ging een paar weken beter maar de afgelopen week is het zo erg. Lig gewoon in mijn zodra het kan, heb ook hoofdpijn en voel me ronduit belabberd ben al nr de gyn geweest, bloeddruk is ok en urine staat op kweek, uit de sneltest kwam niks. komt iemand dit bekend voor? Het kan natuurlijk ook een gewoon buikgriepje zijn.
Heb je misschien teveel hooi op je vork genomen? Ik werd in week 28 ineens zo misselijk, en bij mij leek het er echt op dat er een relatie bestond tussen mijn (te drukke) schema en mijn gezondheidsklachten. Blijf wel je bloeddruk in de gaten houden ivm die hoofdpijn. Je hebt het over een buikgriepje. Heb je dan ook buikgriep-klachten?
bedankt voor je reactie. Ik hou al rust ivm dreiggende vroeggeboorte. Ben eerder prematuur bevallen. Dus ik heb bepaald geen druk schema. ik heb geen andere buikgriepklachten, denk eigenlijk ook niet dat dat het is. Ik kijk het nog even aan, zit weinig anders op