Ik heb een vraagje. Wie kan me helpen. Wat is de cervispostie bij een prille zwangerschap. Staat hij laag (zoals in de onvruchbare fase) of juis hoog (zoals bij de vruchtbare dagen). Ik lees dat het verschillend is bij vrouwen. Ben benieuwd hoe jullie cervixpostie staat onder de net zwangeren tussen ons.
ik heb hem niet gevoeld en dat ga ik ook liever niet doen. wil zo min mogelijk verstoren daar. ik heb weleens gelezen dat hij ergens in het midden hangt dus niet op zijn hoogst maar ook niet op zijn laagst. maar zoals je zelf al schrijft het is bij iedereen verschillend.
Ik voel er liever ook niet aan. Maar bij het afvegen ga ik er automatisch langs. Ja misschien staat hij bij mij extreem laag.
@mieltje bij het afvegen ga je erlangs? duw je je toiletpapier naar binnen dan? dat is toch wel apart moet ik zeggen hoor. hij zit toch ongeveer gemiddeld 9 a 10 cm diep ofzo?
Hey, Cervix positie is stand van de baarmoedermond (cervix). Zo laag ken ik ook niet nee, Idd als je ongi gaat worden staat ie op zijn laagst in de vruchtbare periode heel hoog en verder er tussenin geloof ik. Idd ook beter allemaal niet aan te zitten. Je kan er niet wijzer van worden, en ook geen invloed op hebben. Veel liefs sancho
dat is idd erg laag als je hem tijdens het afvegen voelt weet je wel zeker dat het je baarmoedermond is? zou bijna zeggen je hebt een baarmoeder verzakking ik zou hier idd maar even langs je huisarts gaan en desnoods een gynaecoloog
Kane en baarmoeder zo ver zakken dan Deb, ik heb ooke en baarmoederverzakking maar moet toch best een eindje naar binnen voor ik hem voel zitten.
heb net gegoogled.. Bij een baarmoeder plus schede verzakking voelen de meeste vrouwen het direct bij de uitgang zitten.
Ik dacht ook aan een verzakking! In de oudere zorg maak ik dit vaak mee maar bij de ouderen hangt ie dan helemaal bij boord Ik zou ook maar ff langs de HA of gyn gaan! FF checken kan geen kwaad toch! Dikke knuff Liefs pearly
In mijn vruchtbare dagen staat hij wel hoog. Misschien trekt het na een week wel bij. Ik ben nooit bevallen en vraag me af waar die verzakking dan vandaan kan komen. Ben voor de rest supergezond. Ik heb in ieder geval over vier weken een afspraak bij de gyn. dan leg ik het haar eens voor. Weet iemand toevallig of het kwaad kan bij een zwangerschap?