Geperforeerde blinde darm en kinderwens

Discussion in 'Zwanger worden' started by Cintya, May 22, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cintya

Cintya Actief lid

Jul 12, 2012
    113
    7
    18
    Hoi meiden

Ik zat eens te denken wij zijn nu 5 maanden bezig zwanger te worden we hebben een zoontje van 3jaar en 4 maanden bij hem was het gelijk na stoppen met de pil raak nu weet ik wel dat dat eerder een gelukje was als de regel maar ik heb 3 jaar geleden een operatie gehad mijn blinde darm was geklapt ik was toen erg ziek maar nu las ik dat de kans op verminderd vruchtbaarheid of verklevingen erg sterk is dus ik maak me nu echt druk of er niks aan de hand is met mij heeft iemand van jullie ooit zoiets mee gemaakt of ben ik er misschien te veel mee bezig en maak ik me te druk en zal er heus niks aan de hand zijn ooh pff ik word er gek van
    Sorry voor het lange verhaal moest het even kwijt
    Bedankt voor het lezen

Liefs

2. Siepie85

Siepie85 VIP lid

Nov 8, 2013
    8,330
    8,334
    113
    Amsterdam
    Hoi, je hoeft geen last van verklevingen te hebben daardoor maar het kan wel. Je bent pas 5 maanden nu bezig dus zou daar de conclusie nog niet uit trekken dat er verklevingen zitten. Advies is eigenlijk zoals altijd een jaar proberen en dan kan je verwezen worden en kunnen ze dat onderzoeken. Met twijfel etc kan je natuurlijk altijd een afspraak bij de huisarts maken!

Heel veel succes!

3. Cintya

Cintya Actief lid

Jul 12, 2012
    113
    7
    18
    Bedankt voor je reactie
    Dat is ook zo het hoeft ook niet maar de kans is wel aanwezig ik ga morgen de dokter bellen om het te bespreken

Share This Page