hoi meiden Heb vanmorgen een testje gedaan met clearblue, niet de digitale, maar de gewone. De test gaf negatief aan. Maar kan best zijn dat ik een beetje vroeg was met testen. Had wel ochtendurine geweest, al ben ik vanacht ook 3 keer naar het toilet geweest. Zijn de cb testen altijd laat met aangeven van zwangerschap?? Heb nog niet echte ongi klachten, maar ben ook niet zo goed in mijn lichaam lezen!! Wel is mijn temp nog altijd redelijk het zelfde 's morgens. Nu dus maar wachten op de daling die de ongi aangeeft en anders misschien eens een ander merk test geven. Als ik zaterdag nog niet ongi ben, doe ik een nieuwe test!! Twinny
misschien heb je wel te vroeg getest,als je over een aantal dagen nog niet ongi bent zou ik pas weer testen
er zijn zoveel verschillende factoren waarom je nu (nog) negatief test... het kan zijn dat je een late eisprong hebt gehad en je nu dus nog te weinig hcg in je lichaam hebt zodat de test negatief is... je bent niet zwanger (elke cyclus kan weer net iets langer of korter zijn ineens) je zegt dat je al 3x geplast hebt vannacht waardoor het hcg minder is mischien dan bij de 1e of 2e plas??? je kunt beter nog even afwachten en als je over 2 dgn nog geen hebt weer een keer testen... hoop in ieder geval dat de wegblijven meid.. succes