Hoe snel kan ik iets merken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cindy68, 11 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    Hoe snel kan je de eerste sympyhomen merken? Is dit al snel? Heb wel veel op internet gelezen wat voor soort sympthomen maar hoe snel staat er niet echt bij. Voel me raar op het moment. Maar zo snel? Wie kan mij daar een antwoord op geven.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vandaag heb je je eisprong, dan lijkt t me niet. Maar bij mij was t ong een week voordat ik ongie moest worden.

3. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    Volgens de berekeningen had ik eergister mijn meest vruchtbare dag, en gister mijn eisprong. Dus ja. Het lijkt me sterk. Maar voel me gewoon wat raar. Weet niet. Zit niet in spanning of zo.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat is gewoon niet mogelijk.. aangezien de klachtjes komen van HCG.. die word pas echt goed aangemaakt na de innesteling.. die vind pas plaatst over 5 tot 10 dagen..daarna moet je nog genoeg aanmaken om er wat van te merken ;)

ik voel me ook altijd een beetje vreemd rond eitje.

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik voelde me vooral lui de dag van m'n eitje, en de dagen dat ik menstrueerde was ik vooral verstrooid :) Heb ik nu ook ... Hormonen toch! Wat dat niet allemaal met je kan doen!

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik had vrij snel na mijn eisprong heel licht het gevoel dat ik ongesteld zou worden. Dit gevoel heeft aangehouden tot de dag dat ik ongesteld moest (maar niet wilde) worden. In de laatste 2 dagen voordat ik ongesteld moest worden was ik ook erg moe. Verder had ik nergens last van en voelde ik ook niets.

7. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    Tja het is misschien ook allemaal wel een beetje spanning. Het is allemaal nieuw voor mij. Loop vandaag wel de hele dag naar de wc. Heb ook druk op mijn onderbuik. Weet niet. Nog even en dan kan ik testen. Ben zo benieuwd.

cindy

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik merkte helemaal niks dat ik zwanger was... Ik had gewoon buikkrampen alsof ik ongesteld moest worden. Echter toen ik 2 dagen overtijd was (en ik dit nooit eerder was) gelijk getest en daaruit kwam dus uit dat ik zwanger was.

Pas na ongeveer 8 weken zwangerschap kreeg ik pas de eerste echte kwaaltjes...

Het is natuurlijk bij iedereen verschillend. Misschien ben je er wel teveel op aan het letten... Gewoon rustig afwachten en je niet te gek maken, anders is de eventuele teleurstelling dadelijk veel te groot...

Gr. Miranda

9. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    Dat is ook zo, maar ik heb vandaag ook veel gekleurd slijmverlies, en propjes slijm. Best vies. Dat heb ik op deze manier nog nooit gehad. Wat is dat dan.

cindy

10. Karo

Karo Lid

9 nov 2006
    97
    0
    0
    financial expert
    Belgiƫ
    Nou Cindy, ik ken het gevoel.

Wij zitten nu in de tweede ronde en zijn nog zo erg met het zwanger worden bezig dat ik wel elk kwaaltje lijk te hebben waar ik op t internet over gelezen heb. En toch, ergens, weet ik dat het onmogelijk is dat ik enkele dagen na de ovu al een ongie-gevoel heb.

Spijtig genoeg kan ik mezelf op dit ogenblik nog niet zo ver krijgen om wat minder te zweven en wat realistischer te denken.

Ik moet dus ook nog wat oefenen in het naast mij neerleggen van alle spanningen en hersenspinselen.

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Inmiddels zit ik in ronde 9 en ben ik dit soort dingen gelukkig kwijt... ;)
    je kunt jezelf namelijk behoorlijk gek maken door ineens alles wat je voelt toe te schrijven aan een mogelijke zwangerschap.
    Hoor meiden ook steeds zeggen...'nog 10 dagen en dan kan ik testen'....
    Dat begin ik meestal pas te denken als ik overtijd ben..... ;)
    Ik dacht in het begin ook zo, maar ben daar gauw af gestapt. Ik was er zo mee bezig dat ik niet echt gezellig meer was voor mijn hubbie....

Geef jezelf wat ruimte en wees er niet al te veel mee bezig! makkelijk gezegd...ik weet het....maar mijn raad komt voort uit een goed hart.....en eigen ervaring... ;)

12. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    weet je als je er maar veel genoeg mee bezig bent voel je altijd wel wat wat je kunt toeschrijven aan een eventuele zwangerschap, maar behalve dat je dat gewoon rustig moet afwachten of dat wel of niet zo is maak je enkel jezelf maar gek door teveel op te gaan letten...

tuurlijk er zijn er bij die vanaf hun eisprong zeiden dat ze zwanger waren omdat ze dit of dat voelde, sorry dat gaat er bij mij gewoonweg niet in...dat zijn de vrouwen die zo graag zwanger wilde worden (ik wil dat ook graag hoor daar niet van) die het geluk hebben gehad idd zwanger te zijn geraakt maar nee het is voor iedere vrouw anders...

bij de een zijn het ook nog eens de hormonen door het stoppen met de pil die voor verwarring zorgen..je weet het gewoonweg niet en komt er enkel achter door je tijd "uit te zitten"...tot je overtijd bent...

succes

13. Niet meer actief

smoekie en SandraK:amen!Ben het er helemaal mee eens!Hoe vaak hoor je die meiden niet klagen waar ze allemaal last van hebben, alsof ze al maaaanden zwanger zijn en dan uiteindelijk gewoon ongi worden?!Ik moet daar altijd een beetje om lachen, want dat heet gewoon jezelf gek maken!Ik wil ook ontzettend graag zwanger worden, maar ik heb nog nooit last gehad van zoveel kwaaltjes, misschien alleen misselijkheid en hogere temp. van het stressen ;)
    De enige remedie om zo'n maand door te komen is doodgewoon af te wachten! :(

14. Niet meer actief

inderdaad ;)

Deel Deze Pagina