Ik word hier echt heel ongeduldig van...overtijd...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marcella, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marcella

marcella Lid

26 okt 2008
    35
    0
    0
    roden
    Hallo dames,

Hier dan even een vraagje van mij. Ik moest afgelopen zaterdag ongesteld worden, maar tot op heden nog helemaal niets te bekennen. Houdt dus in dat ik nu 5 dagen overtijd ben, maar de testen blijven maar negatief. Ik gebruik die van kruidvat, en die zouden toch redelijk gevoelig moeten zijn. Ik wordt er echt een beetje moedeloos van.Ik heb krampen links en rechts, en in de lies en pijn in de rug. Verder veel honger.

Is er nog iemand waarbij de test maar negatief blijft, of heeft er iemand tips?

Alvast bedankt..

2. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    ben je al lang gestopt met de pil?
    hoe is je cycles verder?
    ik moet nog niet ongie worden, ben pas gestopt met de pil, maar ok ook steken in me linker zij, al 3 dagen, ook ontzettende pijn in me rug, en moe, en ook honger, bij mij kan het miss ontpillen zijn. weet het ook niet

3. marcella

marcella Lid

26 okt 2008
    35
    0
    0
    roden
    Hoi beebie!

Ik ben snds oktober gestopt met de pil en daarna gewoon steeds een cyclus van 28 dagen. Dus snap hier eigenlijk niet zoveel van. Hoelang ben jij al gestopt dan, en hoe is jouw cyclus?

Groetjes

4. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    k ben pas gestopt met de pil, 25-12-08 had ik mijn laatste pil, ben toen dinsdag ongie geworden, en afgelopen zondag hebben we sex gehad, heb nu ook een zeurende pijn in me linker zij, al 3 dagen vandaag op zun ergste, veel slijm wat er uit kom sorry vor details, veel moe, rugpijn, honger. maar wat die steken en krampjes zijn weet ik ook niet, ik denk niet dat ik al zwanger zou kunnen zijn, maar als je je ei hebt houden die steekjes en krampen dan 3 dagen aan? vrouwenlichaam zit raar in elkaar haha dus hoe precies mijn cycles is weet ik niet.

5. marcella

marcella Lid

26 okt 2008
    35
    0
    0
    roden
    Oke, net ff een banner aangemaakt, blijkt dat ik al 6 dagen overtijd ben!

@ beebie: Ik heb al krampen sinds dat de eisprong geweest is. Niet de hele dag door, maar ik voelde het wel af en toe. Nu is het sinds vorige week vrijdag erger geworden. Ook de honger heb ik pas sinds een dag voor NOD. De rugpijn pas sinds dinsdag. Ik vind het heel moeilijk om antwoord te geven op je vraag. De eerste 2 maanden voelde ik vanalles, van misselijkheid, pijnlijke borsten, moe enz.. maar dit was allemaal ontpilen, hoewel ik er bijna van overtuigd was dat het raak was. Heel internet afgespoord, je kent dat wel. Dus het enige wat je kan doen is afwachten. Ik weet hoe vervelend dat is..

6. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @beebie: als ik kijk naar je temperatuurkaartje denk ik niet dat je je ei al hebt gehad en aan je klachten te horen zou het kunnen dat je eitje er nu aan zit te komen. Daar kan je wel een aantal dagen last van hebben. Als je temp wat daalt en daarna met een aantal tiende stijgt (en dit blijft zo) heb je waarschijnlijk je ei gehad. Misschien handig om hiernaar te kijken? (zou zonde zijn als je gaat testen terwijl het nog niet hoeft)

7. Mammie1978

Mammie1978 Actief lid

22 apr 2008
    149
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoi,

Ik ben nu 2 dagen overtijd en mijn testen blijven ook negatief!
    Ik heb er 2 gebruikt van de kruidvat, die van €5 en een test van het eigenmerk van kruidvat.

Ik heb ook last van lage rugpijn wat uitstraalt naar mijn benen, heb gevoelige borsten met blauwe aders eroverheen :(

Ik word ook echt gek van het wachten en heb me voorgenomen om morgenochtend te testen, als ik het volhoud ;)

Groetjes Sabrina

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi marcella,

ik had afgelopen maandag ongi moeten worden, en hier ook niks gister een test gedaan nega :cry:

ook ik voel van alles dacht echt volgens mijn ben ik zw maar helaas, ik ben 15 dec gestopt met de pil dus de 1e ronde voor mij.
    Mocht ik maandag nog niet ongi zijn dan gooi ik er weer een test tegenaan haha.
    Het is vervelend zo ja dat vind ik ook, heb liever dat ik ongi word dan kan je in ieder geval verder. Ik word er ook zo onzeker van.

liefs

9. marcella

marcella Lid

26 okt 2008
    35
    0
    0
    roden
    Hoi sabrina,

Ik zie dat jij al een heel stuk langer meeloopt, dan moet het voor jou echt wel heel slopend zijn..

Ik heb ook die testen van 2 voor 5 euro gebruikt. Snap niet dat sommigen al 4 of 5 dagen voor NOD positief testen. Of het moet echt zijn dat ik niet zwanger ben, hoewel ik er nu toch echt wel een beetje op begin te hopen. Snap precies wat je voelt. Ik heb gisteren niet getest, en moest me ook echt inhouden. Gelukkig had ik maar 1 test, die ik perse voor vandaag wilde bewaren, anders had ik me niet kunnen bedwingen denk ik.
    Ik hoop dat er voor ons beide snel duidelijkheid is. Laat je het me weten?

Liefs

10. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Misschien een cyclus overgeslagen?
    Of een ei die later is geweest dan voorheen?
    Kan verschillende redenen hebben.
    Maar mn huisarts zei me dat je als je in het begin negatief test je na 2 weken opnieuw moet testen omdat je dan 100% zekerheid hebt.
    Meestal ben je als de test nog negatief is ben je niet zwanger.
    Er zijn altijd uitzondering natuurlijk maar die kans is klein.
    Als je over een weekje of 1,5 nog overtijd bent en negatief test alsnog eventjes de huisarts bellen?
    Weet helaas hoe het voelt om overtijd te zijn.
    Zelf ben ik vandaag 7 weken overtijd...en niet zwanger.
    Gelukkig provera gekregen en straks aan de clomid!

11. marcella

marcella Lid

26 okt 2008
    35
    0
    0
    roden
    Hey Smokey!

Irritant he?! Ben blij dat ik vanavond moet werken, kan ik even mijn zinnen verzetten. Wat knap dat je zo lang kan wachten! Ik heb er al 5 testen tegenaan gegooid deze cyclus :oops:

Laat je me weten hoe het afloopt?

Liefs

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    marcella,
    Nou wou eigenlijk vrijdag pas testen maar kon me gister niet inhouden hihi
    Lees overal over dat ontpillen enzo dat zal het wel zijn dan denk ik.
    Vind het ook moeilijk er niet mee bezig te zijn of er niet aan te denken, want elke keer voel ik wel weer iets anders en dan denk ik hey!
    Maar laat het je zeker weten jij ook succes

liefs

13. Mammie1978

Mammie1978 Actief lid

22 apr 2008
    149
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoi hoi,

Nee, jij loopt er al langer mee hoor haha ik ben pas 2 dagen overtijd en jij al 6 :confused: ...Maar goed, ik kon mijn nieuwsgierigheid dus weer eens niet bedwingen en heb net weer een test gedaan...NEGATIEF :evil: Maar dat komt omdat ik die testen al in huis had liggen dus word het moeilijker om je ervan te weerhouden. Ik heb nu nog 1 test liggen en weet eigenlijk niet wanneer ik weer moet gaan testen, denk morgenvroeg maar met de ochtendurine, wat ik al van plan was :rolleyes:

Hoop dat het voor jou ook idd snel duidelijk is! Ik laat het in elk geval wel weten, jij ook?

Liefs Sabrina

14. marcella

marcella Lid

26 okt 2008
    35
    0
    0
    roden
    Hoi Sabrina,

Ik bedoelde eigenlijk, jij bent al veel langer gestopt. Ik pas sinds oktober.
    Ik denk dat ik vanmiddag maar eens even andere testen ga halen. Kom niet in de buurt van de kruidvat, en aangezien die toch negatief blijven... :D Maar ja, wordt wel een klein kapitaaltje op deze manier.
    Ik blijf in ieder geval heel hard hopen. Zolang de krampjes bijven zie ik het maar als positief.

Zodra ik iets weet laat ik het weten..

Liefs..

15. Mammie1978

Mammie1978 Actief lid

22 apr 2008
    149
    0
    0
    Apeldoorn

Ow sorry :oops: ja ben denk ik al dik anderhalf jaar van de pil af maar wilde na mijn laatste mk eigenlijk niet meer zwanger worden. Ik heb het de afgelopen x 1 x zonder condoom gedaan en dacht nog dat ik er niet zwanger van zou raken omdat het immers net na de menstruatie was en bovendien het zaad van mijn man niet al te best meer is. Maar ja ben nu toch 2 dagen overtijd. Begin zelfs al te twijfelen of ik mijn menstruatie van de vorige x wel goed onthouden heb :( pfff....

16. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    Het is niet zo gek dat je overtijd bent aangezien de kans groot is dat je nog aan het ontpillen bent.
    Je cyclus kan zeker het eerste half jaar van slag zijn of je menstruatie kan een max. een half jaar wegblijven.
    De klachten die je nu hebt kunnen ook van het ontpillen komen... die klachten lijken namelijk erg op zwangerschapssymptomen.
    Probeer nog een testje volgende week en als die negatief blijft kan je denk ik niks anders doen dan afwachten tot je menstruatie weer komt.
    Je zou kunnen bellen met je huisarts, maar die gaat binnen een half jaar ook niks doen...
    Heel erg veel succes en ik hoop natuurlijk voor je dat je wel gewoon zwanger bent!

17. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    ik ben ook al een aantal dagen overtijd en vanmorgen was test nog nega.
    maar dat was vorige zwangerschap ook zo, dus ik houd hoop!

succes

18. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik word ook ongeduldig!

19. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    ik ben ook ongeduldig nu...

ik ben al zo lang overtijd, en voor het eerst maak ik dit mee :cry:

Ik ga zondag testen...

ik hoop dat ik zwanger ben, anders ga ik echt kapot

20. Mammie1978

Mammie1978 Actief lid

22 apr 2008
    149
    0
    0
    Apeldoorn
    Nou, ik heb weer getest een half uur geleden en het resultaat is weer NEGATIEF!

Deel Deze Pagina