Morgen is het dan zover. Vanaf vier uur kan ik bellen naar m'n huisarts voor de resultaten. Maar momenteel gaat de tijd super traag vooruit en ben ik mezelf gewoon niet. Ik wil me beschermen tegen een teleurstelling. Maar hoe begin je daaraan? Iemand zin om even te kletsen? Eventueel hier via het forum? Dit is één van de weinige keren dat ik zo zenuwachtig ben en bang voor wat er komen zal... Ook al is de kans klein dat m'n bloed positief test, toch hoop je he? Ik weet dat er hier dames zijn die nog erger in de stress zitten dan ik maar hoe ga je toch om met die stress? Morgen laatste dag vakantie... Wilde er toch nog een beetje van genieten zelfs met niet zo'n goed nieuws. Ik wil niet dat m'n hele leven draait om m'n cyclus en menstruatie en een eventuele zwangerschap. Ik hunker er naar maar het mag niet m'n leven gaan leiden! Nog meiden die zo in de stress zitten en even wat willen praten? LW
Oeh spannend en zenuwslopend zeg! Ik wilde je heel veel succes wensen met afwachten en komende nacht, want van slapen komt vast niet zo heel veel... Heb je geen leuk boek of een leuke film om de tijd wat door te komen? Ik hoop op een heel goed bericht voor je! Succes!
Ninetje, heel erg bedankt voor je steun ... heb net geprobeert naar een film te kijken maar dit lukte dus echt niet! Ik wil er maar over praten... m'n vriend moet werken voor z'n werk dus die kan ik ook niet echt storen en voor hem is het ook spannend natuurlijk... Voel niet zwanger en vermits ik al negatieve zwangerschapstesten heb denk ik ook niet dat het zo zal zijn. Maar dat verdomde gehoooop! Mss toch wel? Mss te vroeg getest... enzv maar ja zo maak ik het gewoon voor mezelf erger! Hoop doet leven maar nu toch even niet.
Meis ik snap het helemaal! Ik heb een soortgelijke ervaring meegemaakt, welliswaar iets anders maar toch ook die onzekerheid.. Had na dag 21 bloeden maar een afspraak gemaakt bij de ha, ik was nog aan de pil, hij teste positief maar zei er gelijk bij dat ik er maar vanuit moest gaan dat het niet goed was... De dag erop mocht ik dus voor een echo... Ondanks ik in me achterhoofd wel wist dat niet goed zat was er toch die hoop...slapen ging niet, kon me nergens op concentreren en zovoorts... Ik kreeg helaas slecht nieuws toen... Ik hoop voor je dat de dag morgen voorbij schiet en hoop nog harder op goed nieuws! Ik ga nu lekker mijn bedje in. Veel succes meiske!
Hoi meiden! Niet erg mooi van me om zomaar te vertrekken zonder iets te zeggen maar toen ik belde en de huisarts me zo heel droog en kortaf zei "niet zwanger" was dat echt van *BAM* de realiteit op m'n bord. Ik had toen ook nog steeds geen maandstonden. Gelukkig ben ik ondertss ongesteld geworden... Nu afwachten of ik regelmatig ongesteld zal worden! Laten we dus hopen... Veel groetjes iedereen!