hallo dames, Ik had eigenlijk een vraagje ?? Ik was vorige maand zwanger maar ben toen maandag 1 aug. gaan bloeden en dit bleek een miskraam te zijn. Ik heb toen 4 dagen goed gebloed en 2 dagen erna kleine beetjes. Het was voor mij net als een gewone ongie zeg maar. Ik had uitgerekend dat ik dinsdag 16 aug mijn eispong zou hebben (als mijn cycles niet van slag is) wij dus goed geklust. Nou had ik toen al wel wat vruchtbaar slijm maar 20 aug had ik heel veel draderig vruchtbaar slijm. Weer geklust dus Nu heb ik vanmorgen met mijn vriend een test gedaan maar die was 'niet zwanger'. heb ik nu misschien veelste vroeg een test gedaan? We doen er zaterdag nog 1 denk ik. ik heb ook wel eens gelezen dat je na een miskraam pas na 6 weken ongie word, klopt dat? Wat is jullie advies wanneer ik het best kan testen etc. Pff.. Kuss en bedankt allemaal !!!
Ik was bij mijn derde kindje meteen zwanger na een vmk. Ik testte toen op de dag dat ik weer ongi moest worden. In mijn geval was dat 26 dagen na vmk. Ik weet niet wat normaal is. En je cyclus hoeft niet perse van slag te zijn na een mk.
Twee week na mijn miskraam kwam mijn normale cyclus op gang, precies op de dag bloedverlies dat ik mijn NOD zou hebben als ik de cyclus daarvoor niet zwanger zou zijn geweest. Weet niet hoe het allemaal precies zit, maar er werd toen verteld dat ik pas ongi zou worden als ik mn ei weer had gehad. In mijn geval zou dat betekenen dat ik op het moment van de MK mijn ei ook heb gehad. Een week na mijn miskraam had ik alweer een negatieve zwangerschapstest en zie mijn banner nu! Gynaecoloog vertelde dat ik een hevige ongi kan verwachten, die heb ik nooit gehad en ben inmiddels dus direct na MK weer zwanger.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je wel een ei hebt gehad maar niet zwanger bent geraakt. Gewoon nog even wachten zou ik zeggen
ja dat kan ook alleen ik was bang dat ik te vroeg had getest. Maar ik hoop dat ik niet ongie word hahahah. De tijd zal het inderdaad laten zien, of ongie/zwanger... Kuss