hallo meiden, hier weer bericht van een onzekere dame: af en toe heb ik recht onder mijn navel een steek die een minuutje aanhoudt en dan weer stopt... ik ben zo bang dat dit geen goed teken is !!! iemand hier ervaring mee ?
ik zou me eigen er niet te druk over maken.. in de eerste weken had ik ook af en toe van die steken of krampen, die een paar minuutjes aanhielden.. hoort gewoon bij de zwangerschap. Zolang je geen aanhoudende erge krampen hebt kan het geen kwaad. Geniet lekker van je zwangerschap meid!
Hoi Hitcke, Herkenbaar, hoor! Ik heb de laatste twee weken ook steken gehad. Deze week zijn ze minder geworden, dus misschien word het straks bij jou ook minder. Denk dat het kleintje gewoon even wil laten weten, dat hij/zij er is hihihi Liefs, Kiki
Onder je navel zitten je darmen...ik heb last van een spastische darm en die steken dus vrij regelmatig. Als je zwanger bent gebeurt er natuurlijk een hoop in je lichaam, alles verplaatst zich enzo. Dus denk ik dat het effect te vergelijken is met een spastische darm en dan zijn die steken heel normaal. Ik zou me er niet teveel zorgen over maken, alles is vast prima in orde.
Ik heb de afgelopen weken ook erg veel steken en krampjes gehad...elke x na een paar dagen bleken het mn darmen te zijn geweest...obstipatie...is iets waar ik nu best last van heb ( sorry bah hihi)...heb nu last van harde ontlasting... Of is jouw ontlasting gewoon nog heel normaal?
heb ik ook, ik kan elke 2-3 dagen maar naar de wc voor gisteravond ook krampen rond de navel, trok beetje door naar mijn rug.