Bloedverlies na het vrijen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by NLJH, Jan 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NLJH

NLJH Bekend lid

Nov 11, 2014
    686
    43
    28
    Female
    Amsterdam
    Hi!

Ik heb even vraag gezien mijn situatie;
    Op 20-21-22 jan had ik een oplopende zwangerschaptest van kruidvat & action. Ik had vanaf 15 jan al wat bruine afscheiding op het wc papier met afvegen, dit bleef aanhouden en werd langzaam roze en minder. Op de 21ste & 22ste kwam er soms wat rood door heen. Ik heb op vrijdag morgen de 23ste een clear blue test gedaan maar die gaf duidelijk negatief aan, helaas...

Het bloeden was niet heel heftig, heb ook geen buikkrampen gehad of iets.. Zaterdag was het bloeden klaar. Op zondag hebben vriend lief en ik geklust, nergens last van, maar na het plassen was er ineens weer wat helder rood bloed. Maandag ochtend met afvegen ook wat rood op het wc papier maar daarna niks meer. Dinsdag overdag helemaal nergens last van, gister avond weer geklust, na het vrijen weer gaan plassen en toen weer bloed... Ik snap er niks meer van :(

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi NLJH,

jammer zeg! Het kan zijn dat je baarmoeder na zo'n vroege miskraam toch nog niet helemaal schoon is. Meestal verlies je dat dan bij een volgende menstruatie of wordt het meegenomen in een nieuwe zwangerschap. Dat kan geen kwaad. Het is niet raar dat je na het vrijen wat bloedverlies hebt, dat gebeurt ook wel eens als je net klaar bent met een gewone menstruatie.
    Dus geen probleem zolang het bij deze klacht blijft.

Groetjes Brigitte

3. NLJH

NLJH Bekend lid

Nov 11, 2014
    686
    43
    28
    Female
    Amsterdam

Hi Brigitte,

Dankjewel voor je snelle en duidelijk reactie!

Groetjes

Share This Page