ronde 8

Discussion in 'Zwanger worden' started by raymoont, Mar 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. raymoont

raymoont Actief lid

Jan 17, 2012
    168
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    dedemsvaart
    zijn er nog meiden die voor ronde 8 gaan.ik ga voor ronde 8 weet niet als het dit keer wel raak zou zijn hoe hoe houden jullie de moed erin
    ik begin me de moed al aardig te verliezen.

ik weet wel dat er stellen zijn die er langer over doen of met medische hulp pas zwanger worden.

groetjes raymoont

2. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hey meis

Ik had dat ook, vanaf ronde 7 ongeveer. Ik vond het heel stom dat wij niet bij de zoveel procent hoorden die binnen een half jaar zwanger raakten. De maanden 7 t/m 12 vond ik echt heel zwaar.
    Wat mij heeft geholpen is mijn verwachtingspatroon bijstellen. Ik was zo gefocust op binnen jaar zwanger raken dat het niet leuk meer was.
    Geef gewoon toe aan je baalmomenten en probeer je verder te concentreren op alles wat je al wel hebt en wat wel leuk is.
    Met een beetje geluk sta je aan het eind van deze ronde met een positieve test te wapperen :D

Veel succes

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

In ieder geval een dikke knuf.... Weet nog goed dat ik 8 maanden ook killing lang vond. Hopelijk is het nu snel raak voor julli. Ik zit overigens in de 33e maand.... De maanden blijven lang en zwaar om eerlijk te zijn :(

4. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,855
    2
    38
    NULL
    Ook ik heb er 8 of 9 rondes over gedaan om zwanger te raken.
    Ik kan alleen maar zeggen probeer er niet te veel mee bezig te zijn (makkelijker gezegd dan gedaan i know) maar het is echt zo.
    Ik was er even helemaal klaar mee met het zwanger worden enz werd er knetter van dat ik niet in 1 keer zwanger was.
    Rond november had ik zo iets ik zie het wel, volgend jaar zal het (hopelijk) mijn tijd zijn.

En wat denk je 3 dec stond ik met een positieve test in handen.
    Het zal wel cliche zijn allemaal maar bij mij was het echt zo.
    Tuurlijk je moet er wel wat voor doen, het komt niet aanwaaien, maar probeer ook gewoon te genieten van de dingen er omheen.

Succes ik hoop dat het snel gaat lukken

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Bij mij was ronde 8 DE ronde!! zie banner!!

Zoo druk gehad rond de kerst... wist wel mijn ei te vinden.. pjtes geseks...en zie hier.. ;)
    09.01.2012 had ik posi test

6. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,884
    2,891
    113
    Noord-Holland
    Tja.. dit is ook ronde acht---endertig :) En geloof me, ook als het deze ronde niet raak is en je gaat door naar ronde 9 of 10 of nog meer, dan kom je daar ook wel doorheen en tegen de tijd dat je ei komt, dat je in de wachtweken zit, krijg je vanzelf weer hoop.
    Wat Lizzy zegt, het gaat ook om je verwachtingspatroon en ik merk dat nu ik accepteer dat het niet vanzelf gaat, dat we hulp nodig hebben, dat ik misschien nog wel 3 mks krijg of nog 3 jaar moet wachten, ik ook meer rust heb.

Natuurlijk lijkt het wel eens hopeloos, maar het alternatief geen kinderen lijkt mij nog steeds hopelozer - het is voor nu geen alternatief. Dus doorgaan, blijven hopen en dan is het hopelijk deze 8e ronde raak :)

7. miesje24

miesje24 Bekend lid

Aug 5, 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hoi, ik begrijp wat je bedoeld! ik ben de 1 ste keer na 2 ronde zwanger geworden (zoontje 2009) ! en nu voor de tweede x ga ik nu naar ronde 6 (weet zeker dat ik woensdag ongi ben reken er niet op) maar zo zie je maar hoeft de tweede keer dus niet snel te lukken!
    maar begrijp dat je geduld ver op is. hopelijk mag het deze ronde raak zijn meis sterkte en klusse ;)
    liefs

8. Vivian

Vivian Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    1,316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hoi hoi,

Wij zitten nu in ronde 7 en ik moet zeggen dat bij mij de emoties (gelukkig) nog niet parten spelen. Ik ben er wel veel mee bezig..... maar meer met het zwanger worden en nog niet zo met baby's en spulletjes enzo. Ik denk als ik dat wel ga doen ik dan mezelf gek ga maken. Bij mij werkt het dus op deze manier wel. En als het na een jaar nog niet gelukt is zullen we (helaas) naar de huisarts moeten...... maar er zijn nog een aantal rondes te gaan..... En hoop doet leven! Temperaturen en ovulatietesten heb ik overigens nog niet gedaan..... misschien dat ik deze ronde de ovulatietesten eens ga gebruiken (heb ze al vanaf ronde 1 in huis geloof ik!)

Succes, ik hoop dat het snel raak mag zijn (voor iedereen die nog niet zwanger is!)

Liefs,
    Vivian

Share This Page