Hai meiden! Het is allemaal super gegaan, had een hele lieve mannelijke gynaecoloog die het onderzoek deed. Alles zag er perfect uit, de lengte van de baarmoederhals was nog gewoon dus geen reden tot ongerustheid. Ook weet ik het geslacht al hihi, zonder twijfel was het zelfs. Hij keek me eerst aan, beetje geschrokken en hij had de echo al even op een ander punt gezet haha toen zei hij 'wil je weten wat het wordt?' Zonder twijfel wordt het een jongen!! Ben helemaal in de 7e hemel, manlief werd helemaal emotioneel aan de telefoon omdat hij er gewoon bij had willen zijn en omdat alles goed is met de kleine. *gaat verder in der 7e hemel en gaat alvast een feestmaal klaarmaken hihi* Dank jullie wel voor de steun! Jullie zijn top!
Wat een goed nieuws! Met recht dat je een feestmaal ging bereiden. Krijg je nu om de 2 weken een echo? Blijf vooral op de blauwe wolk zweven. kwebbel
Nee er was volgens de gynaecoloog geen reden om weer terug te komen bij hem, alles zag er perfect uit. Waardoor het eerder is misgegaan blijft een raadsel... Volgende week weer bij de verloskundige, daar sta ik wel onder een strenge controle. Vindt ik wel zo fijn.