Ik merk dat als ik rond mijn eisprong zit, ik enorme zin heb om te vrijen. Mijn man word dan gek van me. Sinds dat ik niet meer aan de pil ben, heb ik dat. Ik heb niet eens ovutestjes nodig. Hebben jullie dat ook zo erg/duidelijk?
Hoi Lonnie26, Nou! Dat is toch makkelijk. Hihii.. Go! Dat je man er zelfs gek van word. De meesten mannen zouden wild worden, toch!? Haha! Ik moet zeggen sinds ik gestopt ben met de pil, heb ik wel periodes dat ik vaker/veel meer zin heb als voorheen. Geniet ervan! Groetjes, Manon
ja dat heb ik ook, sterker nog.... MIJN VRIEND RUIKT DAT! en heeft spontaan hoofdpijn... en is ziek zwak misselijk.. of heeft een VRESELIJKE zware dag achter de rug 8) vandaar mijn ronde 11 deze maand pak ik het anders aan... voor hij ruikt.. bind ik hem vast
haha Lonnie, mooi gezegd, maar je hebt gelijk, al heb i meer het idee dat sinds ik weer gestopt ben met de pil ikmeer zin heb
Mmmm, beter dat je dat als symptoom hebt dan zoals ik enorme hoofdpijn.......Door die hoofdpijn heb ik eigenlijk geen zin maar ja, toch doe je het....... Ik zou willen dat ik dit zou hebben, maar de rest van de maand heb ik dat juist..........Niet echt handig, maar wel lekker! hahaha! Veel klusplezier!
nou ik had dat ook. Ik heb rond mijn eisprong wel een keer of 4/5 geklust... het was dan ook in 1 keer raak hihi.
@babs81: Klopt, maar als je echt zo'n hoofdpijn hebt wil je echt niet.......Toch doen we het dan wel, maar iets uitbundiger, we weten waarvoor we het dan doen..... Wel minder leuk voor mijn schatje, maar ik maak het altijd weer goed..........hihi!
hihi........ nou knap hoor.. die van mij mag met zijn poten van me afblijven...:LOL: als ik bijv migrene heb.. tenzei ik over hem heen K*ts heb meestal voor me ei
@babs81: Pfff, migraine, helaas weet ik hoe dat voelt.....dan zou ik het ook echt niet kunnen hoor.....dan is het: gordijnen dicht, slapen en vooral mij met rust laten.....Zo'n hoofdpijn heb ik gelukkig niet voor mijn ei, maar pijnlijk is het wel.......
@babs81: Dat schijnt idd zo te zijn.....laten we het hopen.....Geen migraine is TOP! En in jouw geval is het echt zo, want ja, als je zwanger bent krijg je geen eisprong en in jouw geval dus ook geen migraine.....Super toch! Hopelijk maak je het snel mee!
Ik heb zowieso meer zin in seks als toen ik nog aan de pil was, maar idd is het me opgevallen als ik rond me vruchtbare dagen zit dat ik dan meer zin heb. Het lijkt zelf of dat bij mijn vriend ook zo is maar dat zal wel door mij komen denk ik
Sinds ik van de pil af ben ook meer zin over het algemeen.Rond mijn eisprong(volgens mij eisprong) heb ik veel hoofdpijn en dan ook een bepaalde scherpe hoofdpijn. Soms denk ik,zit het niet tussen je oren dat j emeer zin hebt omdat je zwange wil worden?!
@gijsje: Gek he, die hoofdpijn.......Ik denk idd dat dit rond mijn eisprong is, het doet zo'n pijn.....Het is natuurlijk wel een handig hulpmiddeltje, maar had liever wat anders gehad....... Cylcus van 33 zie ik, altijd al zo'n lange cyclus? Of ook nog niet lang bezig en dus geen zicht op je cylcus?
Ik ben 1 september met de pil gestopt,de 1e keer menstruatie duurde wat langer maar tot nu toe is mijn cyclus tussen de 31/33dgn,prima volgens de gynecoloog. Ik heb alleen met ovu testen en deze maand voor het 1st tempen mijn ei nog niet gevonden