Ik had op dag 8 een positieve ovulatie test en nu vanmiddag alweer. Alleen was vandaag de teststreep nog donkerder dan de controle streep Kan het dan zijn dat ik 2 keer een eisprong heb gehad? Na dag 8 werd het streepje steeds lichter totdat er helemaal geen streepje meer kwam. Ben toen gestopt,maar vandaag weer nieuwe gekocht en nu ineens weer 2 dikke strepen. Temp is wel al een aantal dagen geleden gestegen.
Dat is inderdaad een beetje vreemd? Heb je dan niet gewoon 2 eitjes gehad deze cyclus. Een van je linker en een van je rechtereistok. Ze zeggen wel dat àls er 2 eitjes springen deze rond dezelfde tijd is. Maar ja, je test zal ook niet liegen denk ik....
is het niet zo dat als je ovutest positief blijft dat je zwanger bent? heb wel eens zoiets gelezen hier. Ik zou nog eens testen hihi
Heb net nieuwe gekocht,als het mijn ei was moet het streepje de aankomende dagen toch lichter worden?
Vanmorgen ineens bruinverlies,zo groot als een euromunt. Bij mijn 3e zwangerschap ook gehad en toen was het een goed teken! [-o<
Idd, misschien eens even testen of je niet gewoon zwanger bent. Maar is het met ovutesten niet zo dat je 2 even dikke strepen moet hebben?
als je echt rond dag 8 je eitje hebt gehad en je banner klopt,kun je nu wel een zwangerschapstest doen denk ik hoor! Klinkt in elk geval goed! Succes!
Bedoel je die van 9 mei in je album die eerst positief was? Eigenlijk moet teststreep toch even dik zijn als de controlestreep?...Dat zie ik niet zo op die test Degene die je nu hebt gedaan lijkt me wel positief!
Ik vind het ook spannend,maar ik wacht zowiezo nog even met testen met een zw schaps test. Vorige maand had ik ook al licht een positief streepje en werd gewoon ongi Tis moeilijk,maar moet nog even geduld hebben.
Ik weet het echt niet,ik deed de 1e test op de 8e dag vd cylus en die was bijna positief,volgende dag was het streepje al stuk lichter,ben doorgegaan t/m dag 18 en toen was er helemaal geen 2e streepje meer zowat. Nu gisteren ineens 2 dikke strepen en vandaag wéér.
@nathalie als je je ei had op dag 8.... en je zit inmiddels op dag 23, dan ben je al 15 dagen verder..... normaal zit daar 14 dagen tussen.... dusse geloof dat je er morgenochtend maar ns ff een zwangerschapstest tegenaan moet gooien! want die slaan ook positief uit bij zwangerschap..... enne die piek...ik geloof 1 dag minder pos, 1 dag pos, dan dag daarna minder pos (lichter streepje) bij ovutesten...
Denk dat ik toch binnenkort een zw sch.test. waag Ik blijf positief testen met die ovulatie testen. Ik heb ze in mijn album gezet.
Aangezien ik altijd hoor dat het teststreepje even donker of nog donkerder moet zijn dan het controlestreepje lijkt het mij niet dat die van 8 mei positief was, toch? Ook gezien je cyclus en de duidelijke positieve ovutesten van nu lijkt het mij gewoon dat je nu vruchtbaar bent en moet gaan klussen
Die van 8 mei betwijfel ik me ook over,maar stel dat ik mijn eisprong nu heb is het dan gewoon dat je zoveel dagen achter elkaar positief test met de ovulatie testen?
Zoveel dagen zijn het toch nog niet? Je hebt woensdagmiddag voor de eerste keer getest dus dat is nu nog geen 48 uur geleden, dus 2 dagen. Voor zover ik weet is dat normaal, toch?