Je had jouw slijmpiek op 16augustus? Dan heb je sowieso 'gewoon' een langere periode. Want in theorie zou je dan ergens rond 18augustus jouw eisprong gehad moeten hebben. Wat je dan vandaag op ongeveer 17dpo zet. De lf verschilt per vrouw en kan volgens mij wel tot ong 18dagen zijn. Dus of je wordt in de komende twee dagen ongesteld.. Of je moet tot ongeveer zondag wachten en dan nog een testje wagen. Ik had op 14dpo omowit en op 19dpo een hele duidelijk posi test, dus het hoeft niet altijd zo te zijn dat je vlot in de cyclus posi test als het gelukt is. Soms lijkt het zo door de mensen hier die met krap 10dpo al mooi posi testen Hopelijk heb je gauw duidelijkheid, maar ga voor je gevoel maar gewoon rekenen op ongi, dan kan het nooit tegenvallen
Hahahaha ook ik werd nieuwsgierig maar herken het meteen dat ziet er bij mij precies hetzelfde uit hahhahahahahaha leuk gesprek om 22:00 slijmpjes kijken Ik zit ondertussen ook op dag 36 normaal strikt 28 dagen en dan ongesteld. Volgens mij is het mijn cyclus is ontregeld maand ahhaha want ik heb ook nog steeds een omo witte test. Misschien cyclus overgeslagen en begint je vruchtbare periode weer. Ik zou gewoon een gokje wagen door je partner lief aan te kijken hahaha. Wie weet vang je toch stiekem een eisprong mee
@Aiseria dankjewel voor je verhelderde uitleg. Daar ben ik heel blij mee! Ik heb zo veel symptomen om gek van te worden of het is de griep maar het mag van mij snel weg zijn in iedergeval. Ik ga er ook gewoon van uit dat ik ongesteld ga worden en wil ook graag nog een aantal dagen wachten met testen. Ik ga dan op zijn vroegst zondag testen en neem jou advies graag aan. Bedankt voor je hulp!
Haha ik heb hem de dag erna ook meteen verleid. Hij werkt in ploegen dus de dag zelf ging niet. Ja ik merk dat de foto vaak word bekeken inderdaad. Ook wel apart dat je nu zo 'verlaat' bent!
Hoi lisa2001! Sinds im gestopt ben met de pil maand of 8. Heb ik iedere maand het zelfde slijm als jij hoor. Begint een beetje troebel en eind dag twee begin drie is het helder. Het komt dan ook echt in overvloed en hangt dan bijna onder in de wc! Lekker gesprek he! Vorige maand besloten om het te gaan proberen. Nu ronde 2 Hoop dat je snel zwanger bent. Ik vind het echt super stoer dat je die foto er op hebt gezet! Ik denk dat veel vrouwen het wel willen doen maar bang zijn voor de reacties dus bij dexe heb je eem hoop vrouwen geholpen denk ik
Hee Danie, Wat een ontzettend leuk berichtje van je! Ik dacht ik doe het gewoon, misschien helpt het ook iemand. Wij proberen sinds deze ronde zwanger te raken en vinden het super spannend! Wat leuk dat jullie ook voor een kindje gaan! Ik zit nu op dag 38 en nog steeds niet ongesteld. Ook heb gisteren middag getest en die was negatief... Erg vervelend dat ik nu niet ongesteld ben en de testen ook zeggen dat ik niet zwanger ben. Ik weet dat de eerste cyclus langer kan duren maar heb nu al een week last van vermoeidheid, gevoelige tepels, hoofdpijn, buikpijn, steekjes enz en ben eigenlijk wel klaar met die pijntjes en hoop daarom ook dat ik gewoon snel ongesteld word OF zwanger ben als het maar een van de 2 is. ik ben ook bijna zeker dat het mijn ovulatie was en snap daarom ook niet waarom ik niet ongesteld word... Hoe is het bij jou? Liefs!
Eindelijk een topic waar ik hetzelfde zie als wat ik heb! (maar geen lef gehad om het zelf te posten) Sinds ik gestopt ben met de pil in april heb ik dit ook telkens rondom mijn eisprong. Vorige keer rondom eisprong gemeenschap gehad, zwanger geweest helaas uitgelopen op een miskraam. Nu vorige week weer het 'slijm' gehad en maar hopen dat ik volgende week een positieve test in mijn handen heb. Jij veel succes en bedankt voor je topic! Groetjes!
ja hier ook altijd van dat slijm rond mijn vruchtbare periode. Ik heb altijd van die dikke heldere maar ook beetje gelige slierten net voor of op m'n eisprong. EN ik weet zeker dat het geen sperma is want ik heb het ook als man al 2 maanden niet thuis is geweest.