Hoi dames, Ik heb even een vraag, ik ben nu vandaag precies 7 dagen overtijd en heb gister een zwangerschapstest gedaan, die was helaas negatief Nou ben ik nog nooit zo lang als nu overtijd geweest en heb ik altijd een hele mooie fijne cyclus. Kan het zijn als ik a.s. donderdag ochtend weer ga testen dat hij dan wel positief is? Mijn cyclus duurt altijd tussen de 29-31 dagen, kan het nog? Ook heb ik dagen krampjes.steekjes gehad en een trekkend gevoel in mijn lies naar mijn boven been bil/rug, nu sinds vandaag nergens meer last van, snap er niks van? Zijn er dames die het hebben mee gemaakt. Ik had gister de huisarts gebeld en moet even wachten en donderdag weer testen als hij dan nog negatief is even een afspraak maken en dan zien we verder. Ze zei je kan zeker nog zwanger zijn (late eisprong, late innesteling dus later hcg zichtbaar op een zwangerschapstest) houd moed zei ze. Ook zouden we door iets in onze prive leven deze maand tot december rustig aan doen met zwanger worden, dus had de knop omgezet en dacht als ik rond de dagen van mijn eisprong even niet gezellig maak zal het goed komen, 2 dagen voor mijn eisprong denk dat hij op cyclus dag 17 is geweest geklust. een week voor mijn NOD zeiden we tegen elkaar dit willen we zo graag stom dat we dat dachten. Graag hoor ik van jullie Liefs R.
alles kan het vrouwen lichaam is zo vaag af en toe dat je er moe van word... ben zelf ook steeds elke maand te laat sinds de verwijdering spiraal... gewoon regelmatig vrijen dan weet je zeker bij onregelmatige cyclus dat je niets mist
dan nog alles kan bedoel ik te zeggen je weet nooit precies wanneer je ei-sprong is met of zonder regelmatige cylcus
Erg frustrerend, maar toch even tot donderdag wachten, denk ik... Er zijn vrouwen die pas bij 6 weken positief testen heb ik gelezen.
geen idee wanneer me eisprong is geweest voor het eerst deze maand een keer zonder gedaan ja heb het ook ergens gelezen dat je inderdaad laat positief kan testen.
Is dat dan bij 6 weken over tijd, of als ze 6 weken zwanger zijn? Ik ben 4 weken overtijd en test negatief... of ik heb nu een heeeele lange cyclus of ik heb de ongi in de maand september gewoon over geslagen. Ben benieuwd of hij deze maand doorzet..