Hoi allemaal, Ik ben even benieuwd... Sinds ik gestopt ben met de pil (nu een jaar geleden) ben ik mij erg bewust van mijn cyclus. Net zoals zovelen let ik overal op. Normaal gesproken heb ik 1 à 2 dagen verlies van cervixslijm. Na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap (3 maanden geleden) heb ik méér slijm verlies. Echter heb ik nooit eerder hier een week lang ccervixslijm gehad. Hoelang hebben jullie cervixslijm tijdens je eisprong?
Ik heb bij mezelf nog nooit cervixslijm gespot. Iig niet van dat vruchtbare eiwitachtige. Terwijl ik wel echt eisprongen heb
Ik had het altijd alleen op de dag van de eisprong zelf. Meestal had ik mijn eisprong snachts en had ik alleen cervixslijm aan het einde van de middag tot de ochtend na de eisprong
Ik heb zo'n 5 dagen maar ongeveer 2 dagen voor mijn ei heel erg veel ik dacht altijd oke die dag is mijn ei was dus niet zo volgens ovulatietest maar bij iedereen is het anders
Soms 1 dag, hooguit 3 . Meeste vrouwen hebben dat alleen even voor de eisprong dus nooit een week lang.
In jullie ervaringen kan ik mij ook vinden. De eerste keer dat ik het in deze cyclus waar nam was donderdag een week geleden, met zondag als piek en nu zit het nog steeds op mijn wc papiertje... Ik heb een ovulatietest geprobeerd vanochtend, maar die is niet helemaal gelukt .
Ik heb t echt wel een week tot 10 dagen. Lang he... Daarom gebruikte ik ovulatietesten om te weten wanneer m'n ei was. Meestal 1 a 2 dagen nadat t slijm weg was.
Hoogst waarschijnlijk heb ik deze maand mijn eisprong gemist, maar je weet het nooit helemaal zeker. Zeker omdat ik nooit eerder zolang cervixslijm heb gehad. Maar zoals ik al zie is dit dus bij iedereen verschillend. Volgende maand ga ik denk ik op een serieuze manier ovulatietesten gebruiken, want nu waren het een paar losse flodders...
Meestal 1 dag maar soms ook 2. Vind t soms moeilijk in te schatten omdat ik soms ook denk dat het door het klussen komt als het ware.
Vorige keer wel 10 dagen lang watery en eggwhite. Deze cyclus maar 3 dagen en lang niet zo erg als de laatste keer..