Zwangerschapsverschijnselen, kort maar heftig ongesteld, toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Annnn, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annnn

Annnn Actief lid

24 dec 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Annnn, 24 dec 2013
    Laatst bewerkt: 24 dec 2013
    Net nieuw hier en me even voorgesteld onder een ander topic.
    Zit met zoveel gedachten en vragen...
    Tot afgelopen zondag was ik er een week lang van overtuigd zwanger te zijn (eigenlijk ongepland maar ZEERRRRRRR gewenst). Ik was vaak misselijk, veelal bij een lege maag. En die maag voelde ook al buitengewoon snel leeg. En eind vd middag/begin avond steeds ongekend moe.
    Afgelopen zaterdag moest ik ongesteld worden, maar werd het niet. Zondagochtend eilde ik testen, maar werd ik ongesteld. Mijn zeepbel spatte even uit elkaar. Ik voelde me zo zwanger en hoopte het zo!! De ongesteldheid kwam echter veel langzamer op gang dan normaal. Uiteindelijk die dag toch zeer heftig ongesteld geworden (buikkrampen, stolsels etc). Het rare was echter dat het de volgende dag (gisteren al veelllll minder was en ik het sinds gisterenavond alweer af kan met een inlegkruisje.
    En vanmorgen opnieuw kotsmisselijk... Zou ik toch zwanger kunnen zijn???
    Er ligt evt al een test klaar voor morgen. Maar ben bang dat het valse hoop is...
    Wat denken jullie?
    Liefs Annnn

2. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Vooral met kerst! Duim voor je, bij mij was het zo maar liep helaas niet goed af...

3. Annnn

Annnn Actief lid

24 dec 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiske was je zwanger ondanks dat je ongesteld was? Wat vervelend dat het slecht af is gelopen zeg!!! Wens je toch een fijne kerst!

4. Annnn

Annnn Actief lid

24 dec 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zojuist test gedaan. Hartstikke negatief :(
    Geen kerstcadeautje voor ons dus..
    Fijne dagen allemaal!

5. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Hoi sorry voor de late reactie, ja een week na mijn eerste dag ongesteldheid, testte ik plotseling positief... was heel raar waardoor ik er ook geen goed gevoel over had. Maar zelf de CBdigital gaf zwanger aan. Twee echo's en een bloedtest gehad, hcg was na een paar dagen na de test 23,5. Dus ik wist genoeg... Op naar de volgende ronde!

6. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Ik heb bij mijn 5wk zwangerschap een hele erg bloeding gehad als of ik ong. was! Maar bij mij is het goed gekomen!

Deel Deze Pagina