ben ik weer, ik heb dus net even naar mijn cervixslijm gekeken, en hoewel ik niet veel heb kan ik er wel draden mee trekken zeg maar en het is doorzichtig wijst dit nou op mijn eisprong? Ik voel me wel heel erg moe al sins vrijdagavond en dat heb ik altijd wel 1x in de maand maar nooit aan mijn eisprong gelinkt. En heb ook steekjes onderin me buik dus ik denk dat dit mijn eisprong is, nu heb ik gister geklust met mijn vriend en normaal doen we het om de dag, maar moet ik nu vanavond ook klussen en verslecht dit het sperma niet? Groetjes!!
voor de kwaliteit van de sperma is het beter om, om de dag te klussen, maar ik denk dat het voor die ene keer echt niet veel uitmaakt, als je het maar niet 2 weken lang elke dag doet. (ook knap als je dat volhoud ) het slijm wat jij beschrijft zou betekenen dat je in je vruchtbare periode zit, dit hoeft niet perse je eisprong al te zijn. maar zeker nuttig om nu te klussen, je bent ongeveer een week per maand vruchtbaar, een paar dagen voor je eisprong, de dag van eisprong tot 24 uur na je eisprong. het kan dus zijn dat je nu ruim voor, net voor je eisprong zit of inderdaad je eisprong al is. spermacellen leven ongeveer 3 dagen in jouw lichaam, het mooiste is dat de zaadjes te liggen te "wachten" op jouw eitje! succes met klussen!