Zoveel maanden wachten.. zou het wel of zou het niet. Bij elke teleurstelling steeds een beetje meer verdriet. Maar hoe langer je moet wachten, hoe meer je het als een wondertje ziet Elke keer weer die onzekerheid positief blijven het vertrouwen MAG niet kwijt. Misschien sta ik er wel teveel bij stil maar dit is echt wat ik het allerliefste wil! Ik probeer echt nuchter en sterk te zijn Maar hoelang moet ik nog wachten? Van binnen doet dit me zo pijn........
Heeel erg mooi ik ben nog niet zo lang aant wachten, maar krijg wel traantjes in mijn ogen bij het lezen van je gedichtje... Hoop dat je snel zwanger mag zijn meis! heel veel geluk en vruchtbaarheid! liefs Pjetje
Wow...kreeg er kippevel van...ik denk dat iedereen hier weet wat je bedoel....we voelen echt letterlijk met je mee.
krijg er gewoon kippevel van!heel mooi verwoord en voor heel veel meiden hier heel herkenbaar denk ik. liefs donky
Wat een super mooi gedicht, het verwoord precies zoals ik me voel en meerdere met mij. erg mooi ben helemaal ontroert erdoor. liefs mopsje
thanks meiden zo voel ik me dus ook en idd denk ik dat er meer meiden zich er in herkennen hopelijk komen onze wensen snel uit
Na 3 mooie kids hoop verlangen naar een 4e spruit, Maar telkens komen de duivels en af en toe blijft de duivel is uit. Je denkt dan zou het nu dan gebeuren, Maar dan is de test negatief en zit je weer te treuren. Leeftijd is ook wat een beetje in de weg staat, maar blijf net zolang klussen tot het aanslaat. Al moet ik maanden wachten, Er komt een dag dat het lukt en houd dat altijd in mijn gedachten. Verdriet is dan gauw weer over en ga ik er weer lekker tegen aan, ooit zal ik bij "ik ben zwanger " staan. (Zo had ik dit eens op geschreven.) Liefs lover