Hoi, 4-10-06 heb ik de laatste pil van mijn strip geslikt. Daarna gebruikelijke bloeding gehad en gestopt met de pil. Ik ben ook gelijk gaan temperaturen maar er is helemaal geen duidelijke stijging te zien (ik zit nu vanaf de eerste dag van de bloeding op dag 30). De temperatuur blijft rond de 36.5 zitten. Heb ik dan geen eisprong? Ik hoop dat iemand een antwoord weet. Groetjes,
je bent nog aan het ontpillen meid wie weet (hoop het niet) heb je een hele lange cyclus..... Afwachten dus nog...
KAn zijn dat je nog aan het ontpillen bent. Temp je wel meteen als wakker wordt voordta je uit bed stapt en rectaal? Zo ja, dan is er grote kans dat je ei nog niet is geweest en je dus een lange cyclus hebt na de pil. Dat moet zich dan allemaal gaan stabiliseren.... Heel veel succes! en als je vragen hebt, kan je altijd bij ons op het temp forum terecht!
Oké. Ontpillen dus. Ik hoop dat dat niet te lang gaat duren. Ik temperatuur iedere ochtend voordat ik mijn bed uit ga door de thermometer in mijn mond te doen.
Wat kan ik dan nu het beste doen? Doorgaan met temperaturen en ga ik dan als het goed is uiteindelijke een verhoging (ei sprong) zien of moet ik eerst een bloeding afwachten?
hoi! Vind je het niet veel te vroeg om al te gaan tempen? Je lichaam moet ws nog 'ontpillen' en het tempen legt meteen al zo'n druk op je. Mij is aangeraden om het eerst een half jaartje een beetje rustig aan te doen en ik ben pas na 8 mnd met tempen, ovu.testen en de hele rataplan begonnen! De meeste vrouwen raken binnen een half jaar zwanger, schijnt tenminste zo te zijn, dus je hebt nog alle tijd om je druk te gaan maken.Ga je voor je eerste kindje? Liefs Carmen
ik ga met carmen mee hoor. Ik ben ook pas in de 4e tempronde nu. Ik ben toen ook gewoon gestopt met de pil zo van we zien wel. Het moet natuurlijk wel leuk blijven. Vooral in het begin.....
Ja. eerste kindje is gewenst. Ben jij ook voor de eerste bezig? Ik had op een site (weet niet meer welke) gelezen dat je daar maar beter gelijk mee kan beginnen omdat je zo meer inzicht kreeg en als er dan iets mis is je gelijk veel informatie hebt voor de dokter.
Hoi, Ik ben ook direct nadat ik met de pil gestopt ben begonnen met temperaturen. Zit nu op dag 22 en heb ook nog geen verhoging waargenomen. Misschien kan het nog wel heel lang duren, maar vind het toch fijn dat ik het bij hou. Heb ik misschien ook nog wat aan, als het idd allemaal niet vanzelf gaat. Groetjes
ja maar de dokter doet er pas iets mee als je al +/- een jaar bezig bent dus laat het lekker voor wat het is meid. en ja ik ben voor de eerste bezig en heb het gewoon rustig aan gedaan. in ronde 7 ben ik begonnen met tempen.
@jackie, misschien heb je ook wel gelijk, want het is wel zo dat doordat ik temp ik er nu al heel veel mee bezig ben, terwijl ik misschien beter gewoon even kan afwachten hoe alles gaat. (maar ik ben ook zo'n ongeduldig persoon! )
Op deze manier is het ongedwongen wel af hoor! Trouwens, de meeste artsen sturen je weg als je het nog geen jaar geprobeert hebt, tenzij je echt een goede reden hebt misschien. En je moet ook niet langer dan 4 mnd tempen, je wordt er toch niet veel meer wijzer van. Dus ik zou lekker die termometer wegstoppen en eerst eens kijken of je ongi normaal op gang komt, dit kan ook even tijd kosten.Is bij iedereen verschillend hoor, ik werd gewoon normaal ongesteld. (Dat van die site:beetje vreemd verhaal. Misschien wordt het aangeraden voor 35+ers) Ik ben bezig voor mijn 1e kindje.
Ja, ik denk ook wel dat het beter is maar ik vind het zo spannend allemaal en heb het liefst dat het morgen gelijk zwanger ben. Ik ben veel te ongeduldig voor dit allemaal.
Met ongeduld bereik je ws weinig!Ik hoop ook voor je dat het snel raak is, maar je kunt er beter vanuit gaan dat het ietsje langer gaat duren, word je ook niet teleurgesteld mocht dit zo zijn. Hier, hoop dat dit geluk brengt