Harde plekjes in borsten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mmm, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Even een vraagje: ik heb al een paar dagen grotere, pijnlijke borsten. Maar ze zijn niet alleen groter en pijnlijk, als ik er zacht op druk voel ik ook allemaal harde 'stukjes' (weefsel denk). Heb ik nog nooit gehad. Zegt dit jullie iets?

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Geen idee wat dit kan zijn, hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.

3. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Hoi,

Ja dat heb ik sinds een paar maanden elke keer als ik ongesteld moet worden. En als ik vruchtbaar ben.
    Had het ook nog nooit gehad en schrok me dood.
    Dacht gelijk aan kanker :oops: komt nogal voor in mijn familie.
    Ik had nooit de verband met mijn menstruatie gezien,

Maar het heeft te maken met je hormoonhuishouding, die kan dan veranderen ofzow, weet het niet precies.

Maar mocht je het niet vertrouwen dan kun je beter even naar de huisarts gaan,

Groetjes Marieke

4. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Die 'harde stukjes' zijn je (melk) klieren.
    Ik heb al een paar jaar een goedaardig knubbeltje in mn borst en dat voelt heel anders.. als je echt een knobbeltje ( goed of kwaadaardig) in je borst hebt voel je eigenlijk meteen wel dat het er niet hoort en dat het echt een bolletje/ knobbeltje is als het niet te diep zit..
    Dit zijn gewoon je klieren!:) maak je dus geen zorgen:D Waarschijnlijk is het over een paar dagen weer minder!

5. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Het voelt inderdaad niet als een knobbeltje, want het zit over mijn hele borsten (of beter gezegd in). Zullen inderdaad m'n melkklieren zijn dan. Lekker hoor, die hormonen ;) Bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina