daar gaan ze weer aankomen, die vervelende en zenuwslopende dagen!!! Ik tel nu al af om te beginne testen, erg e? Hoeveel dagen voor NOD deden jullie een test?
Hahaha nou ik heb nog minimaal 2 weken te gaan. Zit in mn klusweek 😁 En ik begin meestal 3 dagen voor me nod al met testen... Kan echt niet wachten tot na me nod hoor zo moeilijk
Ik heb dit keer gewacht tot na NOD.. Wou mezelf de eventuele teleurstelling besparen.. daarbij.. een (tuur)streepje voor NOD hoeft nog geen 'plakker' te zijn Succes!
Ik moet nog 2 dagen wachten om te testen..vreselijk die zenuwslopende dagen 😣... maar 14 dagen? Dan heb je nog even.. succes met klussen! 😉
Ik had 2 dagen voor nod getest, en ik teste positief. Vervolgens heel alle nod dagen nerveus geweest omdat je voor je nod nog veel kans hebt op een vroege mk.
Met wat heb jij getest Robin20? Bij mij lukt het niet 2 dagen voor de tijd..echt een dag voor de menstruatie en dan heb ik nu nog steeds elke keer een negatief resultaat
Sorry kon het bericht even niet meer vinden. ik teste met kv 2v5 en sense maar die van kv zijn wel beter hoor! Heb je al een positieve test inmiddels??
Ik zit morgen 5 dagen voor mijn NOD, wil maandag toch testen op dpo 10 met k2v5. Beetje dom, want het zegt zo weinig vooraf, maar als hij negatief is ben ik daarna altijd weer rustiger (na even flink gebaald te hebben)
Ik heb al paar keer getest, maar was veel te vroeg, sloeg nergens op... Heb nu nog 1 test liggen en die bewaar ik (hopelijk) echt tot na mijn nod. Lastige is alleen dat ik niet helemaal zeker weet of mijn nod maandag 5 oktober of donderdag 8 oktober is. Ik wacht dus iig maar tot vrijdag met testen.