Hallo ik ben vandaag 3 dagen overtijd ik had een testje gdn 3 dgen geleden op nod en die was licht positief . Nu vandaag voel ik aan mijn bmm en had ik een heeeel klein beetj licht roos slijm . Komen mijn ongi of zou ik toch zwanger kunnen zijn
Zeker kun je zwanger zijn hoor. Ik verloor ook regelmatig een beetje bloed. Je bmmond is in een zwangerschap extra doorbloed en er kan al snel een adertje stukgaan. Wss is er niets aan de hand. Doe anders nog een testje, die zou nu wat donkerder moeten zijn.
Ik heb tot ongeveer 13 weken soms dagen gehad met licht rose / bruinig slijmverlies. Inmiddels 25 weken zwanger. Dus het hoeft niets te zeggen. Ik hoop voor je dat de testjes mooi oplopen
In ieder geval moet je stoppen met te voelen aan je baarmoedermond. Dit is tijdens een zwangerschap niet zonder risico! Je kan er flinke infecties van krijgen en je baarmoeder mond prikkelen wat je dus niet wilt tijdens een zwangerschap. Zou dus het roze slijm ook vergeten want het kan best zijn dat het licht is gaan bloeden nadat je hebt gevoeld. Enige wat je nu kan doen is nog eens testen.
momenteel is het in ieder geval nog niet doorgezet dus geen ms .. af en toe heel lichtjes stipje roos op toiletpapier .. morge komen mijn testjes toe . Dan zal ik nog eens testen
Nee had geen meer in huis , nu heb ik pauze van men werk seffes terug werken . Maar heb ik ieder geval besteld en leveren morgen ... wat denk jij hier nu over ?
Je kan wel soms wat bloed verliezen, dat is niet gelijk het einde. Je volgende test gaat je meer vertellen denk ik.... Even afwachten maar. Succes
Oké ik ga voor je duimen! Als die duidelijker is heb je al meer kans erop dat het goedgaat .... Zekerheid heb je nooit helaas maar we blijven positief ...
Ja idd , ik baal wel maar moet helaas vooruit . Al begrijp ik niet waarom die test licht posi was ...
Ja moeilijk.... Je hebt ook wel eens valse testen .. Of toch een vmk geweest? Je weet het niet... Is moeilijk.