Begonnen met tarwekiemolie. Wie heeft hier ervaring mee?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Me80, Jan 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Me80

Me80 Lid

Dec 2, 2013
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vandaag ben ik begonnen met tarwekiemolie van kv nadat ik zoveel succesverhalen heb gehoord en gelezen. Maakt het nog uit wanneer je begint of slikken jullie het gewoon de hele cyclus door?

2. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    3,539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Je mag het je hele cyclus gebruiken, dat deed ik ook. Sommige beginnen pas na hun eisprong, maar weet niet of het dan nog 'helpt'.
    Ik heb er verder geen succesverhaal over helaas. Ben er 1x zwanger mee geworden maar is niet goed gegaan. De keren dat ik het daarna heb gebruikt ben ik niet zwanger geworden, dus gebruik het ook niet meer.

3. niseje84

niseje84 Lid

Mar 21, 2013
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar wordt tarwekiemolie voor gebruikt?

4. Me80

Me80 Lid

Dec 2, 2013
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Voor een betere innesteling en daarnaast voor nog veel meer dingen maar op dit forum blijken er zoveel vrouwen na het gebruik ervan zwanger zijn geraakt dat ik dacht; baad het niet schaadt het niet. Google het maar is dan zie je er vanzelf meer over. De vitamine E schijnt een goede werking te hebben.

5. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    1,585
    1
    0
    Den Haag
    Met die van de kv werd mijn cyclus met 14 dagen langer!!
    Ben ermee gestopt

6. derde

derde Bekend lid

Jul 21, 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi, heb het vorige ronde gebruikt vanaf mijn eisprong, maar heeft dus geen resultaat gehad. Helaas was mijn eisprong deze ronde veel later dan normaal en dat wijt ik aan de tarwekiemolie. Vijf dagen later dit keer, echt balen, want daardoor langere cyclus. Omdat ik nog heel veel over heb ben ik dit keer toch weer gaan slikken na mijn eisprong, maar als blijkt dat ik daardoor volgende ronde weer een laat ei heb gaan ze de prullenbak in. Ik heb ook niet het idee dat ik dit keer wel zwanger ben, voel totaal niets, dus het helpt bij mij echt niet. Maar omdat ik best veel stress heb de laatste tijd dacht ik ook baadt het niet dan schaadt het niet ;) over een week is mijn nod, we zullen zien, haha...

7. babybanjo

babybanjo Bekend lid

May 12, 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Heb het anderhalve maand elke dag geslikt en werd toen zwanger. Eindigde in een MK met 15 weken. Ben wel weer gaan slikken, maar ben nog herstellende van de MK dus kan je verder niet vertellen of het daarna meteen weer is gelukt.

Ik gebruik die van dr. vd Hoog

Share This Page