Te vroeg ongesteld en mijn hele lijf is in de war

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sythara, 14 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sythara

Sythara Actief lid

3 jan 2014
    209
    55
    28
    Vrouw
    Stay at home mama en Pedagoog.
    Doorn
    Hallo allemaal,

Oef het is weer even geleden dat ik hier op het forum was! Mijn kleine man is inmiddels al weer 15 maanden oud en alles bevalt heerlijk.

Omdat we graag nog een kindje willen ben ik na de bevalling niet aan de anticonceptie gegaan. Echter wilde ik wel wachten omdat ik graag eerst af wil vallen en ik niet twee kleintjes dicht op elkaar wil.

Maar goed.. Nu houd ik altijd goed mijn siclus bij.
    Ik word rond de 18de/20ste ongi.
    Nu hebben we toch zonder condom het gezellig gehad rond mij vruchtbare periode.

Sinds dien is mijn lijf raar alles voeld gek en mijn hormonen lijken wel op zijn kop. Gisteren uit het niets boos en vrolijk. Manlief word er gek van ;)

Vandaag hevige buikpijn en ja hoor ik word zomaar ongi.
    Gaat gepaard met jankbuien en boos en blij..
    Voel me eigenlijk zwanger... Maar ik zie bloed.
    Veel, helder, rood bloed met stolsels.. Alles lijkt op zijn kop te staan.
    Ben ik zwanger ook al bloed ik?
    Houd mijn lijf mij voor de gek of wil ik stiekem toch nu al heel graag een tweede?

Ik kan het er met niemand over hebben. Speur Internet af en vind alle mogelijkheden. Onzeker...

Misschien hebben jullie tips, fijne woorden, raad of gewoon een luistert oor. Alvast bedankt in ieder geval!

2. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Wat vervelend dat je ongi bent geworden. Ik wil je geen vervelend gevoel geven maar buikpijn en stolsels kan ook nog door een eventuele vmk komen. Dikke digitale knuffel in ieder geval

3. Sythara

Sythara Actief lid

3 jan 2014
    209
    55
    28
    Vrouw
    Doorn
    Ja eigenlijk ook bijna een week te vroeg wat al gek is..
    Voeld zo dubbel. Ik weet het ook niet..

4. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hmmm een week te vroeg ook dat is bijzonder als je normaal redelijk constant bent.

5. Sythara

Sythara Actief lid

3 jan 2014
    209
    55
    28
    Vrouw
    Doorn
    Ja had helemaal niet verwacht nu ongi te worden..
    Daarom alles voeld door de war.. begrijp er niks van..

6. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Ooohh wat vervelend voor je. Maar wel herkenbaar. Ik heb het eind vd zomer gehad. Naar huisartsenpost geweest omdat het me niet lekker zat. Die wilde niet naar m'n urine kijken. je bent toch gewoon ongesteld geworden ..... Een week eerder ???? Had enorme pijn en hij dacht aan een blinde darm ontsteking maar na een meting bleek ik geen ontstekingswaarden te hebben.

Uiteindelijk naar de alternatieve dokter gegaan waar veel van mijn collega's ook kwamen.

Alles helemaal doorgemeten. Hormonen geheel van slag en alles wees op een vroege miskraam. Ik heb zon pijn gehad dat ik blij was dat alles nu op z'n plek viel.

Er bleek een probleem te zijn met m'n lever volgens zijn meting en heb hiervoor homeopathische medicijnen gekregen.
    Omdat ik ook een nuchtere hollander ben ben ik de dag erna terug naar de huisarts gegaan met dit verhaal en is mn bloed Afgenomen en mijn leverwaarden zijn gecheckt. Ja hoor dat was dus helemaal niet goed.

Ben inmiddels 3x geweest bij de alternatieve arts en de meting bij hem kwam steeds overeen met de meting van het bloed wat ik dus ook nog steeds laat doen. Het gaat nu goed en dese maand doen we weer mee! Zaterdag is m'n nod.

Deel Deze Pagina